• Ik keek net de dodenherdenking op de Dam op tv, en er was paniek uitgebroken tijdens de 2 minuten stilte. Een man was onwel geworden. Hij begon te gillen, waarna mensen in paniek raakten en hekken omvielen. Daardoor gingen veel mensen rennen en zijn er een aantal mensen onder de voet gelopen. Iedereen is ter plekke behandeld.

    EDIT: Er is nu uitgekomen dat er iemand gewoon begon te schreeuwen, en niet onwel werd. Het was dus een doelbewuste poging om de dodenherdenking te verstoren. Ook stond er ergens op het terrein een verdachte koffer waardoor mensen in paniek raakten.

    EDIT: Bron

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 22:19 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Edit in de beginpost, site geplaatst.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik snap best wel dat mensen zo bang worden. Want als ik er zelf stond had ik ook best weg gewild. Nee dat is geen mietjesgedrag :X


    *insert philosophical cringe expression here*

    WAT EEN ASO!


    Alis volat propriis

    Ja echt he, bleek er weer zo'n gast dronken te zijn. Hoe stom kan je zijn? :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb 't deze ochtend op de radio gehoord (':


    Some people make the world special just by being in it

    Memoire schreef:
    De koude rillingen schoten over mijn rug :S Hoe respectloos kun je zijn.. Het is voor velen een emotionele dag en dat één of andere gek dit voor iedereen moet verpesten is gewoon ziek.

    Toen er gezegd was dat het ging om iemand die onwel is geworden had ik echt zoiets maak dat de kat wijs.. Geloofde er niets van..


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Lizewski schreef:
    Dat is gewoon ziek. ;'|


    And now we're counting down to Phase Zero.