• Ik keek net de dodenherdenking op de Dam op tv, en er was paniek uitgebroken tijdens de 2 minuten stilte. Een man was onwel geworden. Hij begon te gillen, waarna mensen in paniek raakten en hekken omvielen. Daardoor gingen veel mensen rennen en zijn er een aantal mensen onder de voet gelopen. Iedereen is ter plekke behandeld.

    EDIT: Er is nu uitgekomen dat er iemand gewoon begon te schreeuwen, en niet onwel werd. Het was dus een doelbewuste poging om de dodenherdenking te verstoren. Ook stond er ergens op het terrein een verdachte koffer waardoor mensen in paniek raakten.

    EDIT: Bron

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 22:19 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jaaa.. Ik had het ook gezien.. Was echt vaag.. Want wij hier thuis dachten dat er geschoten was maar dat waren dus die ongevallen hekken..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Echt dom, eigenlijk....

    Wij dachten ook dat er geschoten werd. Damn, ik schrok best wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mensen zijn tegenwoordig nogal snel paniekerig..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet het. Meteen de Koningin afgevoerd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij dachten ook dat er geschoten werd, maar dat was dus het geluid van de hekken die omvielen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha, als dat op een Tokio Hotel concert zou gebeuren elke keer als er iemand niet goed werd.. Nouja. Ik schrok wel. Straks hadden we weer een Koninginnen-dag drama.


    Save me with your love tonight.

    Edit in de beginpost.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    `t was best raar ja maar vind het wel dom dat iemand zonder reden gaat gillen:S


    Never let anyone tell you that you can`t do something

    Dat is gewoon ziek. ;'|


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    echt achterlijk!! Ik snap die kettingreactie wel. Mensen raken natuurlijk in paniek omdat ze dan meteen denken aan de aanslag op koninginnendag vorig jaar. Maarja.. om dan nog zomaar uit het niets, binnen die 2 minuten keihard te gaan schreeuwen vind ik ook ontzettend respectloos!!


    The grass is not always greener on the other side

    Je hoorde echt een soort van schoten toen een vent en een vrouw gillen en ik was helemaal aan het trillen hier ik zou eigenlijk daar staan nu maar mn oom moest werken gelukkig

    Haha, ik dacht al meteen zovan : dit is gepland.
    Zoveel ophef omdat er iemand flauwvalt? ._.
    come on, bij concerten is het heel normaal x,x

    Hoe respectloos kun je zijn.


    ars moriendi

    Ik zat ook te kijken... Ik hoorde zo'n schreeuw en ik dacht; "Ow God... Hier gaan we weer..."
    Maar ja... tis gewoon ziek als je het met opzet doet. Waarom zou je zo verkankerd zielig zijn in je botte rotkop?