Het is een lange tekst, en als je het niet zo goed begrijpt wil ik het eens helemaal uitleggen. Ps: De namen hierin zijn verzonnen, het zijn niet hun echte namen, maar alles wat ze zeiden en deden enzo is wel echt
Dus ik verkeer nu bijna 5 weken, maar ik ben niet meer verliefd. Ik ben mijn relatie beu, ik ben het beu om hem te zien. Ik heb dit vandaag tegen mijn beste vrienden Steffi, Laurie en Audrey verteld, en één van mijn vriendinnen genaamd Steffi zei mij recht in het gezicht dat als ik het uitmaakte dat ik vrienden ga verliezen, veel vrienden. En dat er veel over mij geroddeld gaat worden. Dus Steffi wou met mijn vriendje eens gaan praten, maar veel zou dat toch niet uitmaken. Laurie zei tegen mij toen Steffi er niet bij was, dat Steffi zichzelf bedoelde, ze bedoelde dat ik Steffi zou kwijtspelen. En Laurie en Audrey vroegen mij waarom ik mijn intresse in mijn vriendje kwijt ben. Maar ik weet het niet zo, het nieuwe is eraf. Ik en mijn vriendje praten niet met elkaar, enkel bevoorbeeld : wanneer ga je naar huis. Ik doe mijn best om met hem te praten, maar hij kan bijna geen Nederlands of Engels. Enkel Frans en Portugees , talen die ik niet kan. Maar ik weet van Laurie dat mijn vriendje al veel gebruikt is, door zijn exen, die hem gewoon gebruikte om aandacht te krijgen enzo... En hij heeft al gezegd dat hij van mij houdt en heeft enkele tranen gelaten omdat hij van mij houdt. En ik wil hem niet kwetsen. En ik wil hem als een gewone vriend nog houden. Maar een vriend van mijn lief, de broer van Laurie, roddelt over mij en zegt dat ik niet te vertrouwen ben ookal kent hij mij niet. Laurie zegt dat ik dat als reden moet gebruiken om mijn vriend te dumpen. Ik weet niet wat ik moet doen ? Langs de ene kant Ik wil hem niet kwetsen, en ik kan toch gewoon niet zeggen dat ik mijn gevoelens kwijt ben., en ik wil mijn vrienden niet verliezen, en geen roddels horen over mij. Maar langs de andere kant, ik kan niet alsof doen of ik nog verliefd ben. Wat zou ik doen, Steffi volgen en nog een paar weken doen alsof en zo geen roddels over mij heen krijgen en wachten tot we ruzie hebben gemaakt, of Laurie én mijn hart volgen en hem dumpen met het excuus dat ik niet langer die roddels van de broer van Laurie kan aanhoren en dat mijn liefde daardoor bijna weg is. Help mij please
[ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 17:30 ]