• olla chickies<3

    wie wil met mij samen één verhaal schrijven?

    één:
    x.tokio hotel verhaal
    x.harry potter verhaal
    x.kick-ass verhaal
    x.pirates off the caribean verhaal

    choose =3

    wil je, vul dan dit ajb in:
    welk verhaal:
    lovestory of niet:
    zoja met wie:
    al één idee voor verhaallijn:

    DANKJE _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    welk verhaal: Pirates of the Carribean verhaal.
    Lovestory of niet: Liever niet
    Zoja met wie: IK denk gewoon alle personages die ze in de films ook hebben. Jack,Barbosa,Will etc..
    Al één idee voor verhaallijn: Hmm, misschien dat Elizabeth vermist raakt en dat Jack en Will samen moeten werken om haar te vinden =D?

    XX


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    welk verhaal: tokio hotel
    lovestory of niet: nee :3
    zoja met wie: /
    al één idee voor verhaallijn: nee, maar daar kom ik meestal wel op (A)

    Harry Potter.
    Ja! I love Lovestory!
    Gewoon alle personages uit de boeken
    Hermelien draait door, en Ron en Harry moeten een een uitgestipelde route volgen om Hermelien te redden voordat het onomkeerbaar wordt.


    I'm not your princess

    welk verhaal: HP!
    lovestory of niet: Haha, dat zouden we erin kunnen doen, maar het kan ook verschillende personages en dan de ene wel liefde en de andere niet.
    zoja met wie: Het lijkt me leuk om eens iets anders te doen. Bijvoorbeeld uit het standpunt van leraren ofzo :').
    al één idee voor verhaallijn: Hoe Sneep er veel plezier in heeft om kinderen te pesten en Hagrids liefde voor vreemde wezens en dan ook wel een beetje betrokkenheid met de normale personen. ?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oblivion schreef:
    welk verhaal: HP!
    lovestory of niet: Haha, dat zouden we erin kunnen doen, maar het kan ook verschillende personages en dan de ene wel liefde en de andere niet.
    zoja met wie: Het lijkt me leuk om eens iets anders te doen. Bijvoorbeeld uit het standpunt van leraren ofzo :').
    al één idee voor verhaallijn: Hoe Sneep er veel plezier in heeft om kinderen te pesten en Hagrids liefde voor vreemde wezens en dan ook wel een beetje betrokkenheid met de normale personen. ?


    HELL YEAH, met jou MOET ik schrijven :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking