• We zijn op zoek naar enkele nieuwe beta-readers!!!

Je kunt je tot het eind van de week (7 mei)aanmelden op http://www.quizlet.nl/beta/

Mensen, wij mods doen ons best hoor. Die uitslag is er niet zo maar zodra de aanmeldingen zijn gesloten. En het is niet zo dat we die aanmeldingen zomaar vergeten. Heb geduld, de uitslag komt er echt wel.

[ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 8:46 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 mei 2010 - 20:23 ]

Dit is mijn signature...

Amante schreef:
    (...)
    Inderdaad (:

Ik denk alijd negatief want als ik positief ga denken en ik ben het nooit dat ben ik altijd teleurgesteld en komt de klap minder hard aan. Maar ik hoop wel natuurlijk dat ik één keer word uitgekozen. :)

[ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 20:23 ]

LoveAndDeath schreef:
    (...)

Ik denk alijd negatief want als ik positief ga denken en ik ben het nooit dat ben ik altijd teleurgesteld en komt de klap minder hard aan. Maar ik hoop wel natuurlijk dat ik één keer word uitgekozen. :)

Ja, dat had ik ook :')
    Maar ik zat er oorspronkelijk ook niet bij, ik ben er bijgekomen omdat er te weinig waren (:

Never run out of reasons to smile...

Amante schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik ook :')
    Maar ik zat er oorspronkelijk ook niet bij, ik ben er bijgekomen omdat er te weinig waren (:

:P

Naja we zien wel. :)

ik ga me zeker aanmelden!

Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

Succes allemaal ;)!

Life is hard and then we die

Niet geschoten is altijd mis, toch?
    Aangemeld.
    Veel succes, allemaal!

Your call, Detective Shinypants.

Amante schreef:
    Haha, veel succes allemaal!
    Het is een heel leuk werkje, alleen kruipt er wel veel tijd in (krul)

Wat is veel tijd? Veel tijd als in twee uur, of vijf uur of?.. xD Want ik snap wel dat er genoeg tijd in gestoken moet worden, maar het is wel fijn om te weten hoeveel veel is. (Tenzij het ergens al vermeld staat, en ik gewoon een domme vraag stel:P)

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

RescueMe schreef:
    (...)

Wat is veel tijd? Veel tijd als in twee uur, of vijf uur of?.. xD Want ik snap wel dat er genoeg tijd in gestoken moet worden, maar het is wel fijn om te weten hoeveel veel is. (Tenzij het ergens al vermeld staat, en ik gewoon een domme vraag stel:P)

Met een tekstje van 200/300 woorden kan ik soms wel een halfuur bezig zijn, ligt aan de fouten. Je steekt er zoveel tijd in als je er zelf per dag in wilt en kan steken eigenlijk.

Nouja, in ieder geval wens ik iedereen heel veel succes =]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

ingevuld! =D

Alis volat propriis

Ingevuld, en nu maar hopen. (:
    X.

Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

Ingevuld, ookal zijn mijn verhalen niet zo goed :x

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

Stiekem ben ik wel nieuwsgierig naar wat iedereen invult. En ik vraag me eigenlijk ook af wat van iemand nou een goede bèta-reader maakt.

I may not always be perfect, but I'll always try.

Randomnicity schreef:
    (...)

Met een tekstje van 200/300 woorden kan ik soms wel een halfuur bezig zijn, ligt aan de fouten. Je steekt er zoveel tijd in als je er zelf per dag in wilt en kan steken eigenlijk.

Nouja, in ieder geval wens ik iedereen heel veel succes =]

Ja inderdaad.
    Je kiest zelf hoeveel tijd je erin steekt (:
    Ik probeer elke dag 1-2 hoofdstukken te doen, behalve in het weekend, dan doe ik er wat meer.
    Het hangt er ook vanaf of je lange/korte hoofdstukken hebt (:
    Maar je moet er eigenlijk gewoon tijd voor kunnen vrijmaken.

Never run out of reasons to smile...

Ik wil er sowieso tijd(schrijf ik het zo goed) er voor vrij maken als ik het word.

[ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 18:26 ]

LoveAndDeath schreef:
    Ik wil er zo wie zo tijd(schrijf ik het zo goed) er voor vrij maken als ik het word.
    Als je zelf al niet weet hoe je bepaalde dingen moet schrijven, moet je het niet worden hé. Het is btw sowieso. (krul)

Only losers can act the way you do