• Gisternacht had ik een feest bij mij op de watersportvereniging, waar ik ski, surf, zeil, wakeboard etc. Het was het openingsfeest, want het seizoen is eindelijk weer eens begonnen, jeeej.
    In het begin was het nog wat saai. De muziek was stom, maar dat maakte niet echt uit want ik begon met een jongen kennis te maken. Hij heette Yannick. Best grappig, want mijn crush heet ook Yannick.
    Iedergeval, hij is een vriend van een vriend van mij en hij kwam daar ook gewoon langs. Ik loop naar buiten, want daar stond de jeugd zeg maar. 'Hoi Daan, hoi Nigel, hoi onbekende (Yannick) hoi Rick.' Zo ontmoette ik hem dus. We begonnen te praten, over roken.
    Ik haat roken, ik vind het onwijs smerig en vies en iel. Dus ik zeg: 'Daar ga je dood van hè.'
    'Ja, dat weet ik.'
    'Waarom doe je het dan?'
    'Tja.. Ik wil gewoon genieten van het leven.'
    'Misschien heb je gelijk. Je gaat er wel dood aan, maar het is een langzame dood.'
    'Precies, dus dan kan ik net zo goed gaan genieten.'
    Toen proostten we daarop: ik met mijn icetea en hij met zijn biertje, haha.
    Er waren allemaal helium ballonnen hangend tegen het plafon, en hij had er één gepakt, kapot gemaakt en er zat een touwtje aan, met een ster erop. Geeft ie hem aan mij: 'Shireen, je bent de ster van de avond. Ik geef hem aan jou.'
    'Goh, dankje. Ik vind dit echt onwijs aardig, ontzettend. Echt waar.' Dit kwam er heel sarcastisch uit, en toen moest hij lachen en ik ook en blablabla.
    Uiteindelijk was de muziek een beetje leuker geworden, iedereen ging namelijk leuke nummers aanvragen. Dus hij zegt: 'Tijd om te dansen sterretje!'
    Wij lopen met de rest de dansvloer op. Beginnen we te dansen op YMCA, Rude Boy, Give it 2 Me, Roxanne (ofzo) etc.
    We dansten ect gestoord samen, echt alleen met z'n tweeen. Ook in zo'n klassieke positie zeg maar, en we lagen de hele tijd in een deuk. Toen was het liedje Roxanne volgens mij op de van The Police (me likes trouwens) en toen pakten wij een microfoon, en gingen daar samen in staan blèren: 'Roooooxannnnnne!' HAha, echt was echt zo grappig en iedereen keek ons aan alsof we gestoord waren, ghehe.
    Toen gingen we weer naar buiten want we hadden het warm en hij haalde een icetea voor mij en een biertje voor hem. (Hij is 19.)
    Begonnen we te praten over wat me leuk vonden qua muziek. Kwamen we erachter dat we hetzelfde leuk vonden: The Kooks, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, etc. Echt super leuk. Deze zomer komt het nieuwe album uit van the Kooks dus daar gaan we dan met mijn zus en hij heen, hahaha.
    We bleven doorfeesten tot half 3, en toen wilden we naar een dorpje dichtbij gaan, daar konden we dan verder gaan dansen omdat het hier afgelopen was. Helaas mocht het niet van mijn ouders (oké, best logisch.) en toen ging hij weg, en ik ook. Maar echt, die gozer is geniaal en onwijs grappig. :'DDD Ik heb er weer een nieuwe vriend bij, jeeej!(krul)
    En nu ga ik slapen, want ik sliep om 4 uur en ik ben kapooot.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oeeh, hij klínkt leuk!! :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha, ja is ie ook.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haha, nice! _O_