• Ik heb 'Het Achterhuis' van Anne Frank, en ik ga nu hem lezen.
    Ik ben een beetje heel erg geobserdeerd door de tweede wereldoorlog.
    Het klinkt misschien raar. Die oorlog fascineert mij gewoon. (De 1WO trouwens ook.) Het is zeker niet zo dat ik 'voor' Hitler ben of zo, voordat mensen verkeerd van mij gaan denken. Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar toch vind ik het.. tja. Ik weet niet wat, maar ik vind het gewoon erg fascinerend.
    Maar goed, wie heeft dit boek ook al eens gelezen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben er ooit, heel lang geleden in begonnen, maar ik heb het nooit uit kunnen lezen. Het is een boek wat zeker nog op mijn lijst staat.
    Ik vind de WO|| ook interessant. Ik vraag me vaak of hoe Hitler zoveel mensen achter zich heeft gekregen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stuiterbal schreef:
    Ik ben er ooit, heel lang geleden in begonnen, maar ik heb het nooit uit kunnen lezen. Het is een boek wat zeker nog op mijn lijst staat.
    Ik vind de WO|| ook interessant. Ik vraag me vaak of hoe Hitler zoveel mensen achter zich heeft gekregen.

    Dan moet je 'die welle'(de golf) kijken of lezen. Daar zie/lees je hoe dat is gegaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb de dagboek van Anne Frank gelezen heel erg vaak elk jaar achter elkaar of zo. Behalve vorig jaar toen had ik examens en ik heb geen boeken leen pas meer.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan moet je 'die welle'(de golf) kijken of lezen. Daar zie/lees je hoe dat is gegaan.

    Ik heb die film gezien. Echt bizar vond ik het.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan moet je 'die welle'(de golf) kijken of lezen. Daar zie/lees je hoe dat is gegaan.

    die film heb ik gezien!
    wel "the wave" dan :3

    ik heb het boek gelezen, die ik had gekocht bij het anne frank huis =D

    tis een erg leuk boek :)
    en natuurlijk ook erg zielig


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik :Y)
    Ik vind het ook geweldig, maar elke keer als ik hem uit heb en ik 'Anne werd 3 dagen later opgepakt.' lees, vind ik het zo erg voor haar dat al haar dromen nooit zijn mogen uitkomen..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Een van de weinige boeken die de tranen hebben doen lopen bij mij (: Toen ik dat boek uithad, was het alsof ik een goeie vriend verloren had. Heel raar...


    Frankly my dear, I don't give a damn.