Op de basisschool, een tijdje geleden, gingen meiden in de meisjes wc.. in het donker. Das zo fout.. >< Iets oproepen, iets met bloed maar ben de naam kwijt. Er gebeurde niks. Althans niet met hun.. Ik voelde de rest van de dag iets drukkens aan de onderkant alsof er een weerdpiegeling van mijzelf precies de dingen deed die ik deed maar dan dwingend, ik voelde me in een keer heel down en bang.. ik had het gevoel alsof ik achtervolgt werd. Ik werd misselijk en helemaal van de aarde.. toen in de pauze - dacht ik aan wat mijn moeder altijd zei: als je wilt dat ze weg gaan, zeg ze dat dan- dat deed ik dus en na de derde keer het bijna geschreeuwd te zeggen heb ik mijn wil op gelegd en was het weg..
Ik voelde als kind mensen in het donker. Toen joeg ik ze ook weg door te zeggen weg te gaan. Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van, dankzij mijn moeder (':
Ook in de tijd dat ik nog op de basisschool zat hadden we een kinderfeestje bij een vriendin. We sliepen in de serre. Als je naar de wc moest - wat dus altijd midde in de nacht gebeurd .. >< - dan moest je langs de hal waar een reuzachtige spiegel hing. Een vriendin moest naar de wc, en niemand durfde - wie gaat er, ja hoor.. ik dus- Ik sta daar in de hal te wachten met mijn rug naar de spiegel. - de klok sloeg half 1, ja echt dat verzin ik niet >< - en toen voelde ik een trekkend gevoel achter me het doemde me angst in niet normaal. Nog voordat ze uit de wc kwam zei ze: 'Voel jij dat ook?' Het enigste wat ik deed was knikken wat in de spiegel te kijken durfde ik niet. We zijn zo snel als we konden weer terug gegaan.
Ook op de basisschool.. ja ik heb wat meegemaakt.. zaten we in de douche na de gym, ik en een vriendin.- iedereen was weg,behalve nog een vriendin van haar en wij waren aan het lachen en gek doen. Staan we daar in de weerspiegeling van de muur te kijken.. Wij roepen in onze melige bui, 'Geesten, kom te voor schijn als jullie durven.' We deden er een melig dansje bij. Kijken we terug zien we 3 schimmen op ons na dan.. in de weerspiegeling heen en weer lopen. Toen riepen we het andere meisje erbij en die zag niks.. toen op de weg naar school hadden we het gevoel dat we achtervolgt werden. ><
Dat was het wel een beetje.. (':
Who where you, before you wanted to be someone else?