iCk en een vriendin gingen laatst glaasje draaien, we geloofden er niet echt in en dachten niet dat het ging werken. het werkte inderdaad niet, dus we verlieten gewoon de kamer om wat te drinken te halen. [[We wisten alleen niet, dat je niet zomaar de kamer waarin dat glas staat mag verlaten] Dus, komen we terug naar de kamer om alles op te ruimen [[de kaarsen enzow] gaat ineens het licht aan! we schrikken ons dood en willen naar buiten rennen, krijgen we de deur niet meer open!! we hebben eerst het glaasje draaien moeten afmaken voor we terug naar buiten konden!! Toen bleek achteraf dat de sleutel van m'n kamer weg was, die steekt buiten aan het slot, we waren alleen thuis.
één wéék Later waren toch nog nieuwsgierig, dus gingen ik en die vriendin Bloody Mary oproepen [[iemand ooit van gehoord?] we hadden toegegeven dat glaasje draaien gevaarlijk kan zijn, maar in Bloody Mary geloofden we echt niet!! We gingen in de badkamer, en zetten een vijf-tal kaarsen neer en zeiden 3keer Bloody Mary terwijl we in de donkere kamer voor de spiegel stonden. er gebeurde echt niets dus we waren ervan overtuigd dat het allemaal maar verzonnen was. We hadden een camera op de kast in de badkamer gezet, en we keken naar het filmpje dat we opgenomen hadden terwijl we hadden geprobeert om haar op te roepen. we zagen daarna echt een zwarte schim bij de douche voorbijgaan!! we waren toen echt bang en zijn direct de badkamer uitgelopen!! we bleven herhalen dat het inbeelding was, omdat we zo'n melige kindertjes waren en dat Bloody mary niet bestaat. één Uur later moest me vriendin plassen. Ze ging naar de wc [waar een klein spiegeltje hangt]. iCk stond voor de deur te wachten, begon ze opeens als een gek te schreeuwen dat Bloody Mary in de spiegel stond!! iCk schreeuwde terug dat ze de deur moest open doen, maar ze begon te huilen want ze kreeg het slot niet meer open, terwijl ze de deur nooit op slot doet! toen hebben we écht hard aan die deur getrokken, en ben ik naar binnen gestormd. Ineens ging het licht uit, en we hadden in het hele huis geen licht meer. Achteraf is gebleken dat ons huis het enige huis in de buurt was dat zonder stroom zat! we hebben bijna de hele dag geen stroom gehad..
dus ik raad echt iedereen af om zo'n dingen te doen .. ze zijn echt gevaarlijk en niet leuk! .. wel spannend