ik geloof ook in geesten omda ik er al wat mee heb meegemaakt ^^ ik heb al vaak geesten opgeroepen same met een vriende , maar niet glaasje draaien.. ik pendel namelijk ^^ en ik ging op een keer met een ander vriendin pendelen , want zij had nog nooit geesten opgeroepen en wou dat een keer doen ^^ en ik had een paar weke daarvoor een film gezien ' white noise ' waarin onder andere EVP voorkomt , dus ik wou dat ook is probere en ik zeg tege men vriendin , ik leg mijn gsm hier en ik neem alles op , voor het geval da we dan iets moesten horen , met het pendelen da ik dee kon ik alleen maar ja-nee vragen stellen , ik zei tegen die vriendin jua stel gwn een domme vraag maakt ni uit , ze vroeg dan of die geest het wachtwoord kende van haar emailadres de pendel ging naar jaa en ik zei met een hoge toon ' jaa ' . toen wij gdn hadden beluisterden we het fragmentje van men gsm , je hoorde dus op een gegeven moment die vraag of die geest het wachtwoord kende , en met een kei lage stem , nogal vaag en schel hoorde wa 'ja ' en vlak derna hoor je mij met een hoge stem 'jaaa' zegge , we hebbe dat 10 keer geluisterd en we verschote telkens , zo'n stem kan je ni nadoen ^^ eve later stonde we nog in die kamer waar we da hadde gedaan en ik wwas aan het bellen met mijn moeder , en de zus van die vriendin had een nachtlampje op die kamer maar die kun ju alleen aandoen als je het in een stopcontact steek en niet door op een knopje fzo te duwe , en op een gegeve moment hoorde we kei luid ' klik' en da lichtje brande en stak in het stopcontact :o oke wij daar weg en naar mij thuis , en ik heb zo een grote lange lamp van coca cola ( ) en da zijn 4 cirkeltjes da ronddraaie me verschillende lichtjes , en toen we hier juist in mijn kamer zate sprong da ook aan , eeen vooos