• Ik haat mijn broer! D: Mamzel* had chocolade-chip koekjes voor MIJ gebakken. Omdat ik nog geen honger had heeft mamzel die op het aanrecht gelegd. En toen ging ik even naar boven om even te gaan douchen. En na de douche had ik zin in een koekje en toen ik naar onder ging waren ze allemaal weg! En mijn broer had toevallig kruimels op zijn broek liggen. Rotzak. (Mamzel is bijnaam voor mama)
    nobody steals ma cookie. T____T

    Nog iemand die zo'n probleem heeft gehad?

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 23:49 ]


    All this dampness is damp.

    hehe irritante broer, lol. Ik kan het wel begrijpen. Vroeger toen ik sint maarten liep nog. Had ik ook heel veel snoep altijd. En twee dagen later was het al weer op, omdat mijn zussen het op hadden gegegeten. Mijn moeder had ook zoiets lulligs een keer gedaan, we hadden hele lekkere noga uit la france mee naar huis, en ik mocht dat ook. zouden we bewaren. Nee, kom ik de volgende dag thuiis van de bios. Alles op.


    ~ Jalexis takes over your world...

    Haha, dat ken ik. Mijn broertje eet de laaste tijd echt veel, dus elke keer als ik een koekje ofzo wil pakken, heeft hij alles alweer opgegeten.

    waarom maakt jou moeder alleen koekjes voor jou?


    Alis volat propriis

    Ja, dat ken ik soort van.
    Mijn zus is sterker dan ik, en als ik dan een koekje in mijn hand heb, en net wil gaan eten, trekt ze mijn hand + het koekje naar háár mond, en dan neemt ze er een hap van. Best irritant. Maar toch, we kunnen er altijd wel om lachen. 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat lijkt me echt vervelend! Gelukkig ben ik enigstkind..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    das *** voor je, ik heb een heel irritant broertje, dus ik krijg haast overal de schuld van...


    'Hard Times, Nice Live'

    twiddict schreef:
    waarom maakt jou moeder alleen koekjes voor jou?


    omdat ik een hele goeie toets haaaad. :3


    All this dampness is damp.

    Jeeeh enigskind (:


    Beautiful people, are people who smile.