• Oke, misschien kennen jullie mijn topics al. Maar het gaat dus over een jongen, En ik ben niet bang zijn naam hier te noemen -> Chris.
    Hij heeft sirieus mijn leven verneukt.
    Hij maakt het uit met me, en neemt twee dagen daarna, met een ander. En dan is het toch terecht dat ik hem een player noem. Hij zei zelf, dat hij geen reden had om het uit te maken, maar toch deed hij het. Heel lang heb ik om hem gehuild. em en vriendinnen schelden hem nu uit voor player. Wat ze niet eens van mij hebben.
    Nu word hij verdomme boos op mij!
    Nou hij kan de boom in. En hopelijk valt hij er lekker hard uit.
    En nu, hoor ik ook dat hij MIJ haat!
    Jezuz.
    Heb ik dit nou weer? of is dit ook bij jullie bekend?


    Beautiful people, are people who smile.

    Jaa, toch wel een beetje ja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat een klootzak :S Hij is jou niet waard, dat is wel duidelijk.


    ars moriendi

    Burn In Hell is me favo zin :'D
    Maargoedd, wel een beetje bekend bij mij ja. Maar wat een eikel --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    wat een klootzal zeg ;o waarom zijn jongens toch zo eigenlijk ??!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Niet alle jongens zijn zo. Wel veel maarja.
    Wel rot voor je. (flower)


    I hope you die :3

    Hij heeft niet echt het recht om boos op jouw te zijn aagezien jij niks fout hebt gedaan. Maar misschien bekijk je het van de verkeerde kant, misschien had hij verkering met je maar vond hij dat andere meisje leuk en zij hem en hij jouw niet meer. Misschien heeft hij het uitgemaakt omdat hij eerlijk tegen je wilde zijn. Maar het is wel naaiend dat hij direct met dat andere meisje neemt.


    Liar Liar(burn in hell)- The Used. Srry dacht ik aan toen ik de titel zag.

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 21:31 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mercury schreef:
    Wat een klootzak :S Hij is jou niet waard, dat is wel duidelijk.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik weet wel ongeveer hoe je je voelt; ik had met een jongen, maar hij nam alleen met mij, om dichter bij mijn bff te komen. Hij fietste bijv alleen mee naar huis, als me bff ook mee fietste, anders nooit. En toen werd hij boos blablabla.
    Als die jongen boos wordt op jou, omdat híj een player is, mag hij burnen in hell, yaayzers :] Hij is dus gewoon een regelrechte asshole.

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 9:07 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.