• Hallo ik ga binnekort beginnen aan een verhaal. Ik heb wat rollen somige zitten pas halverwege of ver daarna.

    Voor: De kus zou alles veranderen. DE liefde die ik voor hem voelde. De vriendschap voor de andere. Alles was anders. Het voelde zo fijn. Maar ik zag zijn pijn.
    Nu en toekomst: Bella is tot over haar oren op Jake. Ze is ingeprent. ZE zijn ruim 15 jaar samen en hebben een kind genaamd Jenna. Jenna is 14 jaar en een soort wolf. Bella wil helemaal niks met Edward te maken hebben. Jenna word verliefd maar dat word ruw verstoord op weg naar Nederland.


    En dan nu:De rollen(A)
    2XVriendin in Nederland.
    Nichtje (dochter Rebecca)xAdorablex
    2XNichtje en neefje(Dochter Rachel) Innafan en
    Sams en Emilys kinderen jongen en meisje Mag door 1 persoon worden ingevuld.Crunch
    ja dat was het wel zoon beetje. Kind uit nederland moet nederlandse naam hebben. De andere moeten een naam hebben die bij Het thema Quilette past.Captivity

    invullen:
    rol:
    Naam:
    voornaam:
    bijnaam:
    karakter goed:
    karakter slecht:
    foto( Quilette achtig voor sommige:
    leuke titel?:

    de beste worden uitgekozen

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 12:25 ]

    Nederlandse vriendin
    Samantha Wilgsen
    Miss Sam
    Karakter goed: Ze is lief, zorgzaam, denkt eerst aan anderen en dan pas aan zichzelf, haalt goede cijfers, is nog nooit verliefd geweest. Kom je aan haar vrienden, dan kom je aan haar.
    Karakter slecht: Als ze boos wordt, is ze ook echt boos. Het is heel moeilijk om haar dan te kalmeren.
    http://www.kapsels.net/advies/stephanie1.jpg
    Wat bedoel je precies met leuke titel? Een titel voor het verhaal? Misschien After that kiss?

    Succes!


    I'm not your princess

    rol: Nichtje
    voornaam: Emily
    bijnaam: Em
    karakter goed: Vrolijk, spontaan, behulpzaam en nieuwsgierig.
    karakter slecht: Snel jaloers, ze kan erg eigenwijs zijn en ze is snel onzeker.
    foto: klik
    leuke titel?: Wat Lucylot zegt vind ik wel leuk (:


    You are beautiful, you are love.

    rol:vriendin nl
    Naam:michelle rose
    voornaam:michelle
    bijnaam:mies
    karakter goed: lief behulpzaam
    karakter slecht:scheld snel en snel geirriteerd
    foto:klikkk
    laat me weten of ik rol heb
    en als hij er is
    xx

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 15:40 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    rol:Nichtje (dochter van Rachel)
    Naam:Tessa James
    voornaam:Tessa
    bijnaam:Tes
    karakter goed:Aardig
    karakter slecht:Snel op de teentjes getrapt
    foto( Quilette achtig voor sommige:http://l.yimg.com/ea/img/-/081203/cast-400x300-tessa-james_14jclde.jpg
    leuke titel?:ja maar laat me weten of ik de rol heb


    -