• Men, ik had vandaag vanaf 8 uur tot half 5 school. So it was a long, long day.
    Het het was heet. 25 graden of zo.
    Ik had een tussenuur, en ik liep naar buiten met twee vriendinnen, Rebecca en Eefje. We waren melig, en een beetje vaag aan het doen. Volgens mij waren we gewoon een beetje high van de zon, en omdat het het een na laatste uur was dus we waren nogal kapot. Fietst mijn beste vriend langs met een andere vriend, en hij zegt: 'Lat shi, later rebec.'
    'Lataaa!' Opeens zegt Rebecca: 'Leuk vest!'
    Ik roep: 'Leuke schoenen! Neuken?'
    Ik weet niet of ie het hoorde, maar we lachen op de grond van het lachen. ('"
    Zoals ik al zei: het was warm, laat, etc. dus we waren echt een beetje leeg. Vandaar.
    En het klinkt een stuk minder leuk nu ik het hier zo neerzet. ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wahah (krul)
    Ik vind het Geniaal :3

    haha, geweldig. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat deed zo'n domme racist in mijn klas altijd ._.
    Stond ik langs hem...
    Hij: 'Neuken?'
    Ik: *Schopt tegen zijn scheen*
    Hij: *Gilt als meisje*


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    Dat deed zo'n domme racist in mijn klas altijd ._.
    Stond ik langs hem...
    Hij: 'Neuken?'
    Ik: *Schopt tegen zijn scheen*
    Hij: *Gilt als meisje*

    wahahahahha -plat- :'D

    Wij hebben vandaag lesgegeven, stinkbommen in een lokaal gegooid en er eerstejaars achteraan gegooid, elkaar natgespoten met water (waterpistool werd 2 keer in beslag genomen), gemosht in de aula, dood op het gras gelegen, koprollen over elkaar gedaan, stoelen afgappen van eerstejaars zodat ze vervolgens geen les hadden, daarvoor op ons kop gekregen en toegekeken hoe de coördinator en een collega airguitar speelden op Metallica - Sad But True.

    Dat was zo'n beetje mijn laatste lesdag :]

    Als ik de jongen in dat verhaal was en ik het hoorde zou ik aan komen lopen en zeggen: Goed :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Valiant schreef:
    Die is best wel geniaal. ;3


    'Hard Times, Nice Live'

    Sjongejonge:Y), wat een vrouwenhumor vandaag weer zeg hier op quizlet, het niveau ligt weer hoog vandaag (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.