• Ja, ik dus. Tenminste, dat denk ik. Want ik ben hopeloos bezig en werd laatst nog als 'verliefd konijn' bestempeld door een beste vriendin die altijd weet hoe ik me voel. Dus zit er niets anders op dan toegeven ben ik bang. (':

    Nu is het zo dat ik niet eens verliefd wil zijn. Ik bedoel, het brengt ongelooflijk veel shit met zich mee en ik kan het eigenlijk ook niet gebruiken. Want ik wil me helemaal focussen op school en mijn gitaarlessen voor een zo goed mogelijke toekomst. En er past toch helemaal geen vriendje in dat plaatje. ><

    Dus... Nu weet ik even niet wat ik moet doen. Zal ik het een kans geven, of mijn gevoelens wegdrukken?
    Tips, soortgelijke gebeurtenissen, anything? D:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Kans geven.
    Het kan iets worden of niet. Maar buiten dat is dat wel kut als je het niet wilt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Kans geven.
    Het kan iets worden of niet. Maar buiten dat is dat wel kut als je het niet wilt.


    Uhm, ja dat is het juist. Ik weet het niet. Op de een of andere manier kan ik 'hem' niet echt weigeren. Maar zodra ik erover na ga denken, begin ik te twijfelen. ._.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Wat wil je? Wij kunnen niet beslissen wat jij gaat doen met je verliefdheid. Maar, in jouw geval, zou ik het een kans geven. En als hij uiteindelijk je vriendje wordt, is dat toch alleen maar leuk? Je bent immers verliefd. En wat die toekomst van je betreft; dat zie je dan wel.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    LIGHTS schreef:
    (...)

    Uhm, ja dat is het juist. Ik weet het niet. Op de een of andere manier kan ik 'hem' niet echt weigeren. Maar zodra ik erover na ga denken, begin ik te twijfelen. ._.

    Gewoon doen ookal twijfel je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Wat wil je? Wij kunnen niet beslissen wat jij gaat doen met je verliefdheid. Maar, in jouw geval, zou ik het een kans geven. En als hij uiteindelijk je vriendje wordt, is dat toch alleen maar leuk? Je bent immers verliefd. En wat die toekomst van je betreft; dat zie je dan wel.


    True. Maar ik dacht, misschien zijn er mensen die een beetje in hetzelfde schuitje zitten o.i.d.
    En ik denk dat je best gelijk heb. c:


    NYC schreef:
    (...)
    Gewoon doen ookal twijfel je!


    Alright!


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Geef het eeen kans.
    Als je straks elke jongen laat liggen, die je nog leuk gaat vinden of wat dan ook. Lopen ze je zo voorbij, en ze wachten natuurlijk niet eeuwen op je. :x
    Je kan ook een scheiding maken tussen school en je vriendje. ;')
    Het kan ook juist zijn, dat je vriendje je juist stimuleert in school en andere dingen.
    Geeft het gewoon een kans :')


    Sometimes it's best not to care.

    tjjaa, ik zou zeggen, maak een lijstje wat wel en wat niet leuk is aan degene op wie je verliefd bent. dan zie je vanzelf of hij het waard is om verliefd op te zijn enzow.. succes! xx

    Dat heb ik nu ook. En het is soms ontzettend shit. Maar ik blijf maar verliefd en het motiveerd (?) me soms wel :3
    Kans geven!


    your eyes are like stars in the night.

    Kans geven fersure!


    Alis volat propriis.

    Persoonlijk zou ik het een kans geven. Ik ben hopeloos verliefd geworden, en ik kan het niet gebruiken. 'k moet hard leren voor school, en thuis is er ook volop sh*t. Maar ik weet dat ik het niet tegen kan houden. Dus geef ik het een kans. Bovendien motiveerd het me om mijn huiswerk sneller te doen. Dan kan ik eerder met hem smsen. En met jouw gitaar? Misschien vind hij het wel leuk (als het zover komt) als je een stukje voor hem speelt. Gelijk een motivatie om daar meer tijd aan te besteden. Bovendien geeft het je een gelukzalig gevoel. Ik zeg dus, geef het een kans.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 16:44 ]


    I'm not your princess

    Ikzelf had me ook heel erg gefocust op mijn toekomst en op mijn studies, en ik dacht nooit dat ik een vriendje er nog bij zou kunnen pakken. Maar verliefdheid gebeurt nu eenmaal, je kunt dat niet tegenhouden, en ik persoonlijk vind dat je het een kans moet geven, als je een goed evenwicht kan vinden tussen je studies, je gitaarlessen,.. en je vriend, dan komt het allemaal goed. Ik zelf moet soms wel eens hard knokken om al mn lessen te maken, maar ik heb het er voor over, en als het niet lukt met je studies, dan moet je het hem zeggen, en een echt goed persoon begrijpt dat wel. *eigen ervaring*

    maw: Geef het gewoon een kans (:

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 21:00 ]