Weet iemand een tip?
Maandag moet ik weer naar school. Ik zit er echt heel erg tegenaan. Het enigste wat er zit zijn aso's. Zelfs de leraren.
Een maat van mij zei dit toen hij er voor het eerst kwam:
Shit man waar gaat deze fucking school naar toe? K***ker veel aso's en zelfs de leraren zijn fucking aso. Er is zelfs een leraar die lichaamelijk geweld gebruikt op deze school. Shiiit man als hij mij met 1 fucking k***ker vinger aanraakt, ik maak hem kapot. ik zo: Jah geleik heb je man! Gelukkig heeft hij mij nog nooit met 1 vinger aangeraakt maar ik ben bang dat wij beide niet echt sterker zijn dan hem. ( beide zijn we vechtersbaasjes dus tsah )
Ben het wel eens met hem maar dan hoeft hij nog niet zo veel met kk te spotten.
Een andere maat die ook bij mij op school komt had alleen toen hij kwam kijken al ruzie met iemand en hij zei dit:
Ej Damian. Wat een kutschool leek me dat! Alleen toen ik kwam kijken al zo'n nepnegertje beetje stoer tegenover mij lopen doen. Ik zo: OW?
Zekers die gast!? Jaah die flikker ken ik wel! Doet hij ook bij mij. Toen zei hij weer: 1 ding. Iedereen die zo stoer tegenover mij loopt te doen krijgt gewoon een dikke stoot op zijn bek!
Zelfs kijkers zijn niet welkom blijkt dus .
Ik zit er zo erg tegenaan. Ik sla niet snel iemand maar laatst ook. Was een klasgenoot die heeft mij de hele middag op de zenuwen lopen te werken. Rond ongeveer 2 uur heb ik hem een blauw oog gemept toen en het grappige was: DE LERAAR GAF GEEN FUCK .
Maargoed Uh4M: Ik voel me gewoon klote om het feit dat de vakantie weer bijna voorbij is. Dan moet ik weer gezeur en stoere praatjes van anderen aanhoren en daar heb ik dus totaal geen zin in. Stoere praatjes zo als:
Jaah ik heb met die en die geneukt: ( Wat voel je dan als je neukt? Ik krijg bijna nooit antwoord. )
Klape hebben jonge? ( ik zeg kom dan en rennen ze weg )
Iewl heb jij met die? ( Gast, zelf kan je geen chickie krijge zekers dus beter hou je je bek! )
Nou allemaal van dat soort praatjes en alles tussen de haakjes antwoord ik dan . Ik erger me er dood aan. Aan die pubertjes die o zo stoer willen doen en dan al om half 9 in bed liggen.
Weet iemand tips?
Ik weet zelf alleen dat ik zwaar arrogant ga doen maar of dat wel zo'n goed idee is? I dont know .
In Italië tot en met 26 juli! :D