• Weet iemand een tip?

    Maandag moet ik weer naar school. Ik zit er echt heel erg tegenaan. Het enigste wat er zit zijn aso's. Zelfs de leraren.

    Een maat van mij zei dit toen hij er voor het eerst kwam:
    Shit man waar gaat deze fucking school naar toe? K***ker veel aso's en zelfs de leraren zijn fucking aso. Er is zelfs een leraar die lichaamelijk geweld gebruikt op deze school. Shiiit man als hij mij met 1 fucking k***ker vinger aanraakt, ik maak hem kapot. ik zo: Jah geleik heb je man! Gelukkig heeft hij mij nog nooit met 1 vinger aangeraakt maar ik ben bang dat wij beide niet echt sterker zijn dan hem. ( beide zijn we vechtersbaasjes dus tsah )

    Ben het wel eens met hem maar dan hoeft hij nog niet zo veel met kk te spotten.

    Een andere maat die ook bij mij op school komt had alleen toen hij kwam kijken al ruzie met iemand en hij zei dit:

    Ej Damian. Wat een kutschool leek me dat! Alleen toen ik kwam kijken al zo'n nepnegertje beetje stoer tegenover mij lopen doen. Ik zo: OW?
    Zekers die gast!? Jaah die flikker ken ik wel! Doet hij ook bij mij. Toen zei hij weer: 1 ding. Iedereen die zo stoer tegenover mij loopt te doen krijgt gewoon een dikke stoot op zijn bek!

    Zelfs kijkers zijn niet welkom blijkt dus :S.

    Ik zit er zo erg tegenaan. Ik sla niet snel iemand maar laatst ook. Was een klasgenoot die heeft mij de hele middag op de zenuwen lopen te werken. Rond ongeveer 2 uur heb ik hem een blauw oog gemept toen en het grappige was: DE LERAAR GAF GEEN FUCK xD.

    Maargoed Uh4M: Ik voel me gewoon klote om het feit dat de vakantie weer bijna voorbij is. Dan moet ik weer gezeur en stoere praatjes van anderen aanhoren en daar heb ik dus totaal geen zin in. Stoere praatjes zo als:

    Jaah ik heb met die en die geneukt: ( Wat voel je dan als je neukt? Ik krijg bijna nooit antwoord. )
    Klape hebben jonge? ( ik zeg kom dan en rennen ze weg )
    Iewl heb jij met die? ( Gast, zelf kan je geen chickie krijge zekers dus beter hou je je bek! )

    Nou allemaal van dat soort praatjes en alles tussen de haakjes antwoord ik dan xD. Ik erger me er dood aan. Aan die pubertjes die o zo stoer willen doen en dan al om half 9 in bed liggen.

    Weet iemand tips?
    Ik weet zelf alleen dat ik zwaar arrogant ga doen maar of dat wel zo'n goed idee is? I dont know :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    k moet pas 18 augustus naar school maar die kinderen zijn zeker irritant k doe gewoon soms gewoon vet arrogant en dan rotten ze wel op

    Jaa gewoon arrogant terug doen
    als hun dat ook tegen jou doen xD
    ik sla ook snel maar dan moet ik naar de rector ¬¬xD
    hmm maar ik weet ook niet egt tips
    gewoon dom terug doen als hun dat doen
    en die nepnegers die zijn fucking irritand i know
    een paar jongens die zijn dat ook op mijn school en als je zegt van sla me dan gaan ze weg XD
    maar okay.
    die moet je ook gewoon negeren xD
    verder i dont know :P


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    als je niet reageerd en gwn zelfverzekerd en arrogant enz wegloopt is t voor hun ook niet meer leuk. zolang jij erop blijft reageren krijgen hun de aandacht die ze willen..
    iig succes ermee enz ^^

    Oke thanks.

    Dat doen ze niet alleen bij mij. Dat doen ze met name bij de oudste klas en daar zit ik net in :S.

    Mja in januari ga ik toch naar hogeschool drenthe :D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Lol :')
    Ik hoef gelukkig pas de 25e naar school.
    En het ergste is dat al die 1e klassers allemaal dingen aan je gaan vragen.
    Dan heb ik zoiets van; ga toch weg klein rotkind U_U


    I recycle my thoughts.