GerardWay schreef:
Nee, dan krijgen we weer het zelfde als 150 jaar geleden ofzo. Gaat België weer zeuren dat ze teveel moeten betalen en gaat Nederland weer zeuren over godsdienst:Y)
NL is over het algemeen goedkoper dan België dus ik denk niet dat mensen gaan zagen hoor [:
Alleen het vlaamse deel denk ik, dan is er gelijk ook geen ophef meer tussen Wallonië en het vlaamse deel (hoe heet dat eigenlijk?). Bovendien scheelt dat weer in treinprijzen
het gaat toch niet lukken. Want dan heb je juist weer hetzelfde probleem. Vlaanderen wilt meer autonomie. En Vlaanderen en Nl zijn ook een andere 'cultuur' (niet zo verschillend, maar verschillend genoeg. Er zijn genoeg vlamingen die geen nederlanders kunnen hebben, het gaat toch niet werken.. )
Nee Nederland is Nederland en België is België.
Der is al een keer een poging gedaan en die is ook op niets uitgelopen. Krijg je alleen maar ruzie van.
Laat maar weer zien dat wij twee kleine, maar zelfstandige landjes zijn >
Nee, want Belgie is het middelpunt van Europa, hier komen de vertegenwoordigers van landen samen voor vergaderingen. Ik zou niet echt willen dat Nederland dat zou worden, want dan heeft Belgie zelf niets meer.