• Ja, THDST en THH. En ik heb aan allebei een scheithekel. De redenen zijn niet zo belangrijk en het lijkt me niet echt eerlijk als ik die hier neerpleur aangezien bezoekers, mods, beheerders ook hier op Quizlet vertroeven zo nu en dan.

    Maar ik was net dus op hyves, zie ik net recht in beeld een hele grote advertentie van THH. Ik werd meteen strontchagrijnig en heb hyves afgesloten. Hahah eigenlijk is dat best kansloos van mezelf maar ik kan er niks aan doen.

    Hebben jullie dat ook wel eens, dat je iets ziet/of iemand, en dat je dan gelijk stront chagrijnig word of nergens meer zin in hebt.

    xx.

    ps. Trouwens, tis natuurlijk alleen maar positief voor THH en THDST over opduikt, dat zegt wel wat over hun aanpak. Tis verder geen steek naar beide partijen ofzo, ze weten toch wel allang zelf wat ik van ze vind :Y). En nu even allemaal lief zijn en gewoon lid worden van beide fanclubs, ghehe (krul):Y) - Is niet altijd door en door slecht -

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 0:15 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    -was al lid-.

    Die THH reclame op Hyves kom je al een tijdje tegen hoor. :p


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    -was al lid-.

    Die THH reclame op Hyves kom je al een tijdje tegen hoor. :p
    I know maar ik zat al een tijdje niet meer op hyves (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben daar geen lid meer van omdat ik geen fan meer ben. Maar het is idd wel goed dat je die advertenties zo vaak ziet op hyves.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg