• ik ben trots op mezelf dat ik op de vooropleiding dans ben aangenomen, lang geleden, en dat ik er nog steeds op zit :3
    ook dat ik door mag naar de bovenbouw.
    -met dansen bedoel ik dan :3-
    En stiekem ben ik ook trots opmezelf dat ik dit geschreven heb :3 -ik heb niet zo'n zin om uit te leggen waarom , maar houdt het er maar op, dat het erg moeilijk voor me was.-
    nu jullie! :3

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:22 ]

    Op niets. :') Serieus, dat klinkt heel depri/stom enzo, maar er is hoogstwaarschijnlijk niets waarvoor ik trots op mezelf kan zijn.


    Only losers can act the way you do

    Ik ben trots op mezelf omdat ik me heel goed doorgezet heb tijdens mijn ziekte, en met veel pijn en moeite uit mijn depressie ben geklommen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Omdat ik ondanks een zware maand er toch weer doorheen gekomen ben en dat de 'val dood' -berichten me niks doen. Daar ben ik best wel trots op.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben op niks trots van mezelf. Ik ben trots op mijn zusje, tevens beste vriendin. Dat was het.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:29 ]


    You move me ......... Kurt

    Ik ben er trots op dat ik jouw vriendin mag zijn (A)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ben trots op mijn beste vriendin en onze sterke zusjesband en dat we ondanks alles bij elkaar blijven :)
    En ik ben trots op mijn verhaal Rock Queen!. Om persoonlijk redenen. :)


    ars moriendi

    Ik ben trots op mijn moeder, dat ze haar man en tevens mijn vader heeft moeten verliezen maar dat ze steeds positief in het leven heeft gestaan, en dat ondanks alle tegenslagen de afgelopen 2 jaar nog steeds doet. (In tegenstelling tot mezelf)

    Ook ben ik trots op mezelf, gezien het feit ik door het overlijden van m'n vader (ja, toen was ik enorm zwak, in tegenstelling tot m'n moeder) enorm de mist in ben gegaan. Terwijl ik voor de Cito toets in groep 7 (voordat mijn vader overleed) VWO-advies had, kreeg ik tijdens de Cito in groep 8, anderhalve maand nadat m'n vader dus overleed, een advies wat niet eens in de buurt van VWO kwam: Vmbo beroeps-kader.

    Ja, dat was enorm schrikken. Maar ik deed m'n huiswerk nooit, leerde nooit, spijbelde zelfs op de basisschool al, rookte, ging aan de alcohol & alsof dat nog niet genoeg was ging ik óók nog eens met verkeerde mensen om en naar aanleiding dáárvan ging ik dus de mist in.

    Maar.. Ik ben er bovenop gekomen. En ik ben zo enorm trots dat dat me gelukt is, want ik zat in een vreselijke depressie. Echt, ik haat m'n verleden heel erg, ik ben opnieuw begonnen & nu gaat het heel goed op school. Ik ben daar gewoon heel trots op :').

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:29 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Penotti schreef:
    Ik ben er trots op dat ik jouw vriendin mag zijn (A)

    daar ben ik ook trots op!

    Asylum schreef:
    Ik ben trots op mijn moeder, dat ze haar man en tevens mijn vader heeft moeten verliezen maar dat ze steeds positief in het leven heeft gestaan, en dat ondanks alle tegenslagen de afgelopen 2 jaar nog steeds doet. (In tegenstelling tot mezelf)

    Ook ben ik trots op mezelf, gezien het feit ik door het overlijden van m'n vader (ja, toen was ik enorm zwak, in tegenstelling tot m'n moeder) enorm de mist in ben gegaan. Terwijl ik voor de Cito toets in groep 7 (voordat mijn vader overleed) VWO-advies had, kreeg ik tijdens de Cito in groep 8, anderhalve maand nadat m'n vader dus overleed, een advies wat niet eens in de buurt van VWO kwam: Vmbo beroeps-kader.

    Ja, dat was enorm schrikken. Maar ik deed m'n huiswerk nooit, leerde nooit, spijbelde zelfs op de basisschool al, rookte, ging aan de alcohol & alsof dat nog niet genoeg was ging ik óók nog eens met verkeerde mensen om en naar aanleiding dáárvan ging ik dus de mist in.

    Maar.. Ik ben er bovenop gekomen. En ik ben zo enorm trots dat dat me gelukt is, want ik zat in een vreselijke depressie. Echt, ik haat m'n verleden heel erg, ik ben opnieuw begonnen & nu gaat het heel goed op school. Ik ben daar gewoon heel trots op :').


    wow, respect voor jou! :3

    Duo schreef:
    (...)
    daar ben ik ook trots op!

    (H)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Duo schreef:
    (...)

    wow, respect voor jou! :3


    Dat vind ik leuk om te horen :'). Dankjewel :'D.

    + Eigenlijk ben ik wel heel stom geweest om überhaupt dat verkeerde 'cirquit' in te gaan, maar ik was zo kwetsbaar dat ik gewoon niet meer wist wat ik deed. Ach ja, gelukkig zijn die tijden voorbij. (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    (...)

    Dat vind ik leuk om te horen :'). Dankjewel :'D.

    + Eigenlijk ben ik wel heel stom geweest om überhaupt dat verkeerde 'cirquit' in te gaan, maar ik was zo kwetsbaar dat ik gewoon niet meer wist wat ik deed. Ach ja, gelukkig zijn die tijden voorbij. (:

    geen dank, ik vind het écht heel knap van jou!

    @ Eline, <3
    -hartje- terug :Y)

    Duo schreef:
    (...)
    geen dank, ik vind het écht heel knap van jou!

    @ Eline, <3
    -hartje- terug :Y)

    <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik ben trots op men broertje en op het feit dat ik een animator ben voor kinderen met een handicap.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben trots op... op myn cdverzameling.
    Denk ik.
    En op het feit dat ik geen mensen pest. Dat ik nog nooit iemand gepest heb.


    Hellz Yeah, Bitch.