• Wel ik heb een paar maanden geleden een meisje leren kennen via netlog en we zijn nu echt supergoed bevriend geworden. We kunnen echt over alles praten en ze is mijn beste vriendin geworden. Nu mijn vrienden lachen mij enorm hard uit en zeggen dat ik geen bf met haar kan zijn omdat ze in Gent woont - ik woon zelf in antwerpen dus dat ligt nog al ver uit elkaar -
    Ze zeggen ook dat als we zouden afspreken we over niets zouden kunnen praten. Nu heb ik met dat meisje gebroken , maar ik mis haar echt want ze was de enige die me echt begreep.
    Moet ik terug gewoon vriendinnen met haar worden en mijn vrienden van school verliezen of haar laten vallen en mijn schoolvrienden niet verliezen ? help ik weet echt niet meer wat ik moet doen.


    There's nothing like us.

    en trouwens , ik zit nu op hoge school. ik hoor van niemand uit het middelbaar nog iets. sinds de diplomauitreiking vorige jaar heb ik ze nooit meer gezien of gehoord. waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat je schoolvriendinnen geen echte vrienden zijn natuurlijk (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik zou gewoon nog met haar praten :]
    ik bedoel, waarom zou je niet meer met haar mogen praten? Als jij je er toch goed bij voelt ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    Poseidon schreef:
    Ik vind je vrienden van school enorm kinderachtig als ze om jouw vriendschap met iemand anders onrust gaan zaaien. Ga voor die vriendin.


    idd!
    Net als Stephanie[poseidon dus] En ik, wij zijn beste vriendinnetjes terwijl zij aan de andere kant van Nederland voor mij woont.
    Laat je vriendschap niet verpesten!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb een beste vriend en die woont helemaal in Noord-Nederland, ikzelf woon ik Antwerpen, en ookal zeggen je vrienden die dingen, dat betekent niet dat je geen speciale band met haar kan hebben, het is niet omdat je elkaar niet in het echt ziet, dat je geen vrienden kunt zijn. Jij beslist nog altijd wie je vrienden zijn, niet je andere vrienden.

    Niemand vertelt toch met wie jij om moet gaan?, je hebt je eigen leven en je kiest daarin voor jezelf wat je zelf wilt doen! Meteen terug naar die vriendin en vriendinnen blijven! En ik zou ook alles uitleggen (: Jullie zien elkaar vast wel een keer, ik bedoel; ooit ga je op jezelf wonen. ;)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom zou je zowieso moeten kiezen, sorry maar wat zijn die vrienden van jou dan kut :X.

    Ik heb genoeg hele goede vriendinnen die ik oa via Quizlet heb leren kennen en in een ander land wonen. 200 a 300 kilometer van me af. Dat kan goed en afspreken gaat uiteindelijk ook prima, je ziet ze minder vaak als gewone vriendinnen uit de buurt, maar dat maakt het aan de andere kant ook wel heel speciaal.

    Gewoon terug vrienden met haar worden, en als je anderen vrienden er (kennelijk) zo jaloers over zijn dan hou je toch gewoon je mond over haar tegen hen? Dan is het probleem voor hen toch ook opgelost (nerd)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    21Guns schreef:
    als ze je laten kiezen zijn het geen echte vrienden,
    kies voor het internet-meisje


    Scream for mercy!

    Ik zou gewoon met dat meisje die uit gent woont contact houden!!


    ugubugu

    Kan je niet vrienden met iedereen blijven?
    Ik ontmoet ook zo vaak mensen via internet
    en toch zijn we vrienden
    ook al zeggen mensen op school dat zo'n vriendschap niet echt is.


    Smile with your heart.

    Ik snap niet dat je die mensen van school nog vrienden noemt. Zelf zou ik kiezen voor het internet-meisje.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb vriendinnen uit Nederland, en Leuven enzo. En als je zo goed met elkaar overeen komt, moet je der eens meeten. En dan zie je meteen of dat in het echt ook zo is (':


    Some people make the world special just by being in it