• Wel ik heb een paar maanden geleden een meisje leren kennen via netlog en we zijn nu echt supergoed bevriend geworden. We kunnen echt over alles praten en ze is mijn beste vriendin geworden. Nu mijn vrienden lachen mij enorm hard uit en zeggen dat ik geen bf met haar kan zijn omdat ze in Gent woont - ik woon zelf in antwerpen dus dat ligt nog al ver uit elkaar -
    Ze zeggen ook dat als we zouden afspreken we over niets zouden kunnen praten. Nu heb ik met dat meisje gebroken , maar ik mis haar echt want ze was de enige die me echt begreep.
    Moet ik terug gewoon vriendinnen met haar worden en mijn vrienden van school verliezen of haar laten vallen en mijn schoolvrienden niet verliezen ? help ik weet echt niet meer wat ik moet doen.


    There's nothing like us.

    Poseidon schreef:
    Ik vind je vrienden van school enorm kinderachtig als ze om jouw vriendschap met iemand anders onrust gaan zaaien. Ga voor die vriendin.


    Agreed.. wat voor vrienden zijn dat, wat weten hun er nou van? Fan heb je zo te horen meer aan dat meisje in Gent


    Love is overrated

    ik snap niet dat jouw 'schoool'vrienden niet inzien dat je ook internetvrienden kan hebben. Gelukkig zien mijn 'school'vrienden dat wel in en kan ik gewoon gerust internetvrienden hebben :3
    en ik vind dat je het gewoon samen moet kunnen combineren :3

    maar zoek in ieder geval contact met dat meisje die je via netlog hebt leren kennen en meer kan ik niet zeggen :3
    sorry :3

    Absoluut. Je moet de draad weer oppakken met je vriendin. Ik denk dat al die 'vrienden' van school bij elkaar nog minder waard zijn als het meisje dat jij via internet kent. En ze mogen zich prijzen dat jij ze nog je 'vrienden' noemt.. Want ik had ze allang laten vallen. Kom op zeg, puur jaloezie, ze kunnen het niet hebben dat je ook andere vrienden & vriendinnen hebt die zij toevallig niet kennen. Wat een rotstreek. En dan gaan ze jou iets verbieden wat hun geen ene tering aangaat? Sorry, ik maak me hier echt kwaad om..

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:33 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    dan hou je toch gewoon voor je schoolvrienden gehaim dat je vriendeinnen met haar bent? HALLOOOO, je hoeft niet iedereen alles te vertellen.


    Alis volat propriis

    als ze je dwingen om te kiezen zijn het geen echte vrienden onthoud dat eerst en je kan best met beiden bevriend zijn maar je schoolvrienden hoeven dat toch niet te weten dat je nog altijd met beiden bevriend bent
    vergeet niet dat je schoolvrienden niet voor eeuwig vrienden zijn maar beste vrienden wel

    xXx

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:41 ]


    Change, the only good thing in this world.

    HEARTBUCKS schreef:
    (...)
    nee ze zeiden dat ik moest kiezen tussen haar of hun - & - dat ik met haar toch geen echte vriendschap had. :[


    Als ze jou verplichten om tussen haar of hun te kiezen, vind ik ze zelf geen echte goeie vrienden. Probeer het te combineren (desnoods zeg je maar niets tegen je schoolvrienden). Waarom zou jij een je goeie vriendschap moeten opgeven omdat zij denken dat het geen echte vriendschap is?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Poseidon schreef:
    Ik vind je vrienden van school enorm kinderachtig als ze om jouw vriendschap met iemand anders onrust gaan zaaien. Ga voor die vriendin.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    > Verplaatst naar Relatie.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ben al twee jaar BF met iemand vn netlog, die hft me nummer, w smsn constant, kbel die kei vaak en we gaan ooit s afspreken.
    Tis egt dom om te breken met iemand vanwege domme reacties :')
    gewoon trug goed maken, as ze je begreep is t t waard ^^
    xoxo


    Hellz Yeah, Bitch.

    omg.. dat had je niet moeten doen ;o !!
    mijn beste vriendin woont ook in antwerpen en ik woon in vlaams brabant ofwel zit ik in oost vlaanderen en ik heb haar ook leren kennen op internet. ik zie haar ook helemaal niet vaak , maar als we elkaar zien is het altijd dikke fun :') ! ben vorige zomer zelfs bij haar blijven logeren! ik vind dat je ZEKER terug contact op moet nemen! als ze voor jou veel betekent mag je haar zeker niet laten gaan!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat weten je schoolvrienden daar nu van? Ik heb ook een goede vriendin aan de andere kant van het land wonen, zelf in Nederland! & meestal kan ik beter met hun praten dan mijn 'schoolvrienden'. als zij die vriendschap van jou en dat meisje niet kunnen accepteren, is dat hun probleem. het is jouw leven, niet die van hun en zij kunnen onmogelijk beslissen met wie je wél en niet mag omgaan. :')


    Don't be a drag, just be a queen.

    nerveus schreef:
    Vrienden op afstand zijn juist de beste vrienden. ;)
    precies! mijn nichtje woont ook zo'n uurtje met de auto rijden van mij vandaan , met haar kom ik ook heel goed overeen al sinds we babys waren. afstand maakt een vriendschap juist mooier denk ik (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hallo, je gaat een vriendschap toch niet laten verpesten? Als je schoolvrienden echt je vrienden zijn, dan accepteren ze ook je internet vriendin.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    HEARTBUCKS schreef:
    (...)
    nee ze zeiden dat ik moest kiezen tussen haar of hun - & - dat ik met haar toch geen echte vriendschap had. :[

    Dude, lekkere vrienden dan :')


    ars moriendi

    Maak het goed met die vriendin via Netlog. Je hoeft die anderen helemaal niks te vertellen.


    it's so empty living behind these castle walls