• Ga alsjeblieft naar www.proefdiervrij.nl, en upload je foto in de mozaïek om alle 578.123 proefdieren die alleen al in 2008 omgekomen zijn een gezicht te geven! Het kost niks, alleen wat liefde én je helpt daarmee in de strijd om nieuwe proefdiervrije technieken te ontwikkelen!

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 17:56 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik geloof dus echt niet dat het gaat werken als ik daar een foto ga uploaden, daar is veel meer voor nodig.


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, je red misschien geen 500 dieren in één keer, maar je helpt dierproefvrij wel op deze manier.
    Met alle foto's die zij verzamelen kunnen zij ook aan de overheid laten zien hoeveel mensen ertegen zijn en op die manier staan zij ook sterker in strijd.
    En het is maar een kleine moeite!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eulogy schreef:
    Nee, je red misschien geen 500 dieren in één keer, maar je helpt dierproefvrij wel op deze manier.
    Met alle foto's die zij verzamelen kunnen zij ook aan de overheid laten zien hoeveel mensen ertegen zijn en op die manier staan zij ook sterker in strijd.
    En het is maar een kleine moeite!

    Je wilt niet weten hoevéél acties er al zijn geweest.


    your eyes are like stars in the night.

    Omg. Ik klikte zo op actieve topics. en ik keek ff richting de tv tot de pagina was geladen. Dus toen was deze reclame op tv. En ik draai mijn hoofd om, en toen stond dit topic boven aan. :'D
    Maar goed. Ik ga het ff doen ^^


    Caution first, always.

    Zal ik iets over varkens vertellen? ;D

    iDontGetIt schreef:
    Zal ik iets over varkens vertellen? ;D


    Of over de bont industrie?
    Waar alleen al in China jaarlijks honderdduizenden honden en meer dan 2 miljoen katten levend gevild worden voor hun bont, wat dan vaak ook nog als nepbont verkocht wordt?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Poseidon schreef:
    (...)
    Je wilt niet weten hoevéél acties er al zijn geweest.


    En je wilt ook zeker niet weten hoevéél het zou helpen als mensen niet alleen maar daarover zouden lopen zeiken maar gewoon meedoen.
    Het kost geen geld, geen moeite en elke actie helpt op zijn eigen manier om steeds meer mensen voor zich te winnen.


    Ik wil in elk geval de mensen van het forum die wel meedoen heel erg bedanken voor jullie steun aan de proefdieren! :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zal wel mee doen, maar ik heb niet zo veel moeite er mee. Kijk het kan dan wel erg zielig zijn maar ik heb liever dat er 100 dieren dood gaan door het uittesten van medicijnen op ze en dat ze daarna een medicijn vinden dat miljoenen mensen op de aarde kan genezen. Wel ben ik tegen het slaan en mishandelen van dieren voor hun vacht enzo.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    GerardWay schreef:
    Ik zal wel mee doen, maar ik heb niet zo veel moeite er mee. Kijk het kan dan wel erg zielig zijn maar ik heb liever dat er 100 dieren dood gaan door het uittesten van medicijnen op ze en dat ze daarna een medicijn vinden dat miljoenen mensen op de aarde kan genezen. Wel ben ik tegen het slaan en mishandelen van dieren voor hun vacht enzo.


    Het zal in een zekere zin ook wel 'nut' hebben, maar je moet niet vergeten dat er niet alleen voor medicijnen wordt getest, maar ook make-up en allerlei andere troep!
    En dat er ook genoeg proefpersonen zijn die ook mee willen doen aan zulke programma's. Dat, en met de technologie die wij tegenwoordig al beheersen zouden er ook andere oplossingen kunnen en moeten komen.

    In elk geval bedankt voor het meedoen.:)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell