• De man rilt als hij het laatste beetje kracht uit zich voelt gaan. De twee pasgeboren baby’s krijsen hun longen uit hun lijf. De andere man spreekt de laatste woorden uit en slaat het boek toe.
    Alle kracht is weggezogen, de baby’s dragen de geest van hun land en kunnen de kracht pas weer bovenhalen zodra ze volwassen en volleerd zijn.
    Maar in tegenstelling tot de andere landen, weten de Duitsers waar hun geest naartoe is…


    Even wat uitleg: De eerste man waarover verteld wordt is Hitler, nog voor hij rijkskanserlier van Duitsland werd. De twee baby's zijn Mika en Fabian.
    Zij dragen de geest van Duitsland en die geest maakt hen, zoals de Duitsers zijn.
    Ik omschrij Duitsers nu als gemene, machtsbeluste mensen, maar dat wil helemaal niet zeggen dat zij ook zo zijn! Dit is onderdeel van het verhaal.
    De tweede man is een Tovenaar, hij heeft niet alleen de geest en kracht van Duitsland opgesloten, maar ook die van alle andere landen, in een van hun pasgeboren baby's.

    Ik wil rollen voor de andere landen, met een beschrijving van hun volk.

    Buiten de belgen, daar heb ik al een keuze voor (ikzelf dus).

    Het verhaal speelt zich voornamelijk af in het fort van Breendonk.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:33 ]


    What would Emma do?

    Ik wil het zien als je ermee begint, laat je me ajb wat weten? :]

    Ik weet niet of het zo'n goed plan is om Hitler met die jochies van Tokio Hotel te combineren. Kan nogal aanstootgevend zijn, weetje.


    ars moriendi

    Als ik eerlijk ben vind ik dit geen geweldige combinatie. Om zo'n heftig onderwerp te gaan gebruiken voor een Tokio Hotel Fanfiction. Maar het is jou keuze.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    :X Oeps, speelt een halve eeuw geleden af, even aanpassen:
    (En zit ook nieuwe foto bij)

    Ik wil wel een meisje spelen:
    Naam: Miranda Scott
    Leeftijd op dit moment: 14 jaar
    Uiterlijk: KLIK
    Goede eigenschap: Is slim
    slechte eigenschap: snel op haar tenen getrapt.
    Info: woont samen met haar moeder en haar stiefvader, haar vader is een reiziger die de hele wereld afreisd met zijn karavaan, door dat gedoe zijn haar ouders gescheiden, ze heeft een grandioze haat aan haar stiefvader en haar 2 oudere stiefzussen, ze weet altijd wat ze wil. Ze wil het liefst met haar vader mee op reis maar moet van haar moeder bij haar blijven, en ze heeft niks met jongens.
    Land: Engeland
    Talen die ze spreekt: Engels en Frans

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 7:09 ]


    Not all those who wander are lost.

    De jongens kennen hem niet persoonlijk, he, dat is de enige keer in hun leven dat ze hem 'zien'.
    maar in die tijd moesten alle jongens voor het leger werken, en ik heb persoonlijk graag dat zij een beetje een (heel) slechte kant hebben.


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    De jongens kennen hem niet persoonlijk, he, dat is de enige keer in hun leven dat ze hem 'zien'.
    maar in die tijd moesten alle jongens voor het leger werken, en ik heb persoonlijk graag dat zij een beetje een (heel) slechte kant hebben.

    Daar gaat het ook niet om. Punt is dat ik persoonlijk vind dat je zoiets afschuwelijks als de tweede wereldoorlog niet mag combineren met een tiener popbandje. Maargoed, dat is mijn mening.


    ars moriendi

    Goed, ik doe het anders, ik schrijf het verhaal niet over Tokio Hotel, maar met onbekende personages, ik vind het gewoon interessanter voor mezelf om met mijn idolen te schrijven omdat ik daarover niet kan stoppen, met personages die ik niet ken ben ik makkelijk verveeld, maar ik begrijp wel wat je bedoelt


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    Goed, ik doe het anders, ik schrijf het verhaal niet over Tokio Hotel, maar met onbekende personages, ik vind het gewoon interessanter voor mezelf om met mijn idolen te schrijven omdat ik daarover niet kan stoppen, met personages die ik niet ken ben ik makkelijk verveeld, maar ik begrijp wel wat je bedoelt

    Dat wil ik wel lezen (: Ik woon vrij dicht bij het fort van Breendonk en ik hoor er veel over, maar eigenlijk weet ik er niks van ;/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hilfxmir schreef:
    (...)

    Even wat uitleg: De eerste man waarover verteld wordt is Hitler, nog voor hij rijkskanserlier van Duitsland werd. De twee baby's heten Mika en Fabian.
    Zij dragen de geest van Duitsland en die geest maakt hen, zoals de Duitsers zijn.
    Ik omschrij Duitsers nu als gemene, machtsbeluste mensen, maar dat wil helemaal niet zeggen dat zij ook zo zijn! Dit is onderdeel van het verhaal.
    De tweede man is een Tovenaar, hij heeft niet alleen de geest en kracht van Duitsland opgesloten, maar ook die van alle andere landen, in een van hun pasgeboren baby's.

    Ik wil rollen voor de andere landen, met een beschrijving van hun volk.

    Buiten de belgen, daar heb ik al een keuze voor (ikzelf dus).

    Het verhaal speelt zich voornamelijk af in het fort van Breendonk.


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    Goed, ik doe het anders, ik schrijf het verhaal niet over Tokio Hotel, maar met onbekende personages, ik vind het gewoon interessanter voor mezelf om met mijn idolen te schrijven omdat ik daarover niet kan stoppen, met personages die ik niet ken ben ik makkelijk verveeld, maar ik begrijp wel wat je bedoelt

    Je moet het zelf weten hoor! Maar ik denk dat er meer mensen zoals ik er zo over denken.
    Overigens klinkt het verhaal me heel interessant en vernieuwend in de oren. Dus ik denk dat het inderdaad een goede zet zou zijn om het te schrijven maar dan zonder popgroepje. Dat maakt alles een beetje.. alsof je WOII niet serieus neemt, snap je?
    Maar tis jou keuze :Y)


    ars moriendi

    oh, ik neem het heel serieus, ik ben er helemaal in de ban van, ik ben gisteren naar een rondleiding in dat fort geweest en ik ben zo in shock van wat er daar gebeurt is, ik schrijf niet over alles dat ik zie en tegenkom een verhaal


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    oh, ik neem het heel serieus, ik ben er helemaal in de ban van, ik ben gisteren naar een rondleiding in dat fort geweest en ik ben zo in shock van wat er daar gebeurt is, ik schrijf niet over alles dat ik zie en tegenkom een verhaal

    Dat weet ik, anders zou je niet met zo'n serieus verhaal komen. =) Ik ben juist blij dat er mensen zijn die zich ook bezighouden met geschiedenis, want dat doen niet veel jongeren. Ik denk alleen dat het dan zo overkomt dat je het niet serieus neemt, als je TH erin verwerkt. Daarbij is je publiek ook breder als je er geen TH in verwerkt, want niet iedereen vind dat leuk :)

    Succes! :D Laat je het me weten als heteerste deel er is?


    ars moriendi

    maar ik heb nog steeds die rollen nodig!


    What would Emma do?

    hilfxmir schreef:
    maar ik heb nog steeds die rollen nodig!

    Wat heb je nodig ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    (...)
    Wat heb je nodig ?


    mensen die mee willen doen in het verhaal


    What would Emma do?