• Ik had een tijd geleden mijn wenkbrauwen gedaan dus epileren en ik vond ze best wel goed gedaan alleen vond ik ze te smal voor mijn gezicht, het stond me niet, wat ik jammer vond want het was me eens gelukt mijn wenkbrauwen gelijk en goed gedaan te krijgen.
    Ik werd het beu en besloot mijn wenkbrauwen gewoon volleeeedig te laten groeien en dan van helemaal in het begin te beginnen.
    Vandaag zat ik voor de spiegel en ik begon eraan, het zag er goed uit, trek ik een foto blijkt dat ze beide totaal anders zijn. Ik vind het zo dom.. Nu moet ik ze weer laten groeien en het duurt vreselijk lang.
    - en aub niet zagen over ze te laten doen want daar moet ik het niet van hebben..
    -- hebben jullie ook zoal faaldingen gedaan?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb een keer perongeluk haartjes in het midden van mijn wenkbrauw getrokken dus ik liep met een kale plek in het midden, dus ik kocht van die wenkbrauw potlood. 0.o

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 22:21 ]


    You can run but not hide

    Nee, ik epileer wenkbrauwen niet. Bij mij groeien ze best mooi natuurlijk vind ik. Behalve dat heb ik er een pony overheen xD


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Fauna schreef:
    Nee, ik epileer wenkbrauwen niet. Bij mij groeien ze best mooi natuurlijk vind ik. Behalve dat heb ik er een pony overheen xD

    Moest ik dat niet hebben zou ik ze niet doen trust me, nu kan ik er wat meedoen wat ik wil zonder dat iemand het ziet (;


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    hmm kan ik nu ff niet op komen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wenkbrauwen zijn nooit gelijk

    heeel veel faal dingen gehad
    haha


    happy girls are the prettiest girls

    Met een dun lang voorwerp (bij ons op school gebruiken we een citroenstokje) van neusvleugel tot binnenooghoek afmeten een alles wat daar achter is epileren en van neusvleugel tot buitenooghoek meten en wat daar achter is epileren en neusvleugel een door u pupil (wel recht kijken) proberen te meten en daar is dan de kromming van u wenkbrauw en zo kan je 'perfecte' wenkbrauwen krijgen. Maar wenkbrauwen zijn nooit gelijk dus.


    Magic never ends.

    Handig :'D

    Ik epileer mijn wenkbrauwen eigenlijk bijna nooit. En als ik het doe laat ik mijn moeder het doen, ik vind het eng :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik laat het doen, dus bij mij zijn ze gewoon altijd goed. En geloof me, als je er niks over zegt ziet bijne niemand het :x


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Ik laat het doen, dus bij mij zijn ze gewoon altijd goed. En geloof me, als je er niks over zegt ziet bijne niemand het :x


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Bij mij is het perfect gelukt !
    Ik heb het helemaal zelf gedaan,
    maar krijg complimentjes van vriendinnen,
    en ook een keer van m'n yogalerares
    Ben 'r eigenlijk best trots op =3
    Mijn moeder vind het vreselijk zonde dat ik m'n wenkbrauwen epileer, maar ik haal dus echt niet zovaal weg !
    Alleen het overbodige,
    en ik ga ze dus echt niet laten doen,
    Ga ik echt geen geld voor betalen XD


    wth.

    Je hebt toch zo'n speciale wenkbrauwpotloden waarmee je dat kan bijtekenen? Misschien kan je dat gebruiken. Of gewoon oogschaduw die lijkt op je wenkbrauwkleur. ;D

    ik epileer mijn wenkbrauwen nooit
    maar je kan bij de drogist een zakje met verschillende malletjes kopen, miss is dat een idee?


    *insert philosophical cringe expression here*

    xLilian schreef:
    Bij mij is het perfect gelukt !
    Ik heb het helemaal zelf gedaan,
    maar krijg complimentjes van vriendinnen,
    en ook een keer van m'n yogalerares
    Ben 'r eigenlijk best trots op =3
    Mijn moeder vind het vreselijk zonde dat ik m'n wenkbrauwen epileer, maar ik haal dus echt niet zovaal weg !
    Alleen het overbodige,
    en ik ga ze dus echt niet laten doen,
    Ga ik echt geen geld voor betalen XD

    Dat probeer ik dus ook te doen, het overbodige maar dan doe ik steeds meer en meer af en dan is het te laat en lijken ze op niets :/


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.