• SCHOOL WAS VANDAAG GEWELDIG!
    Haha serieus. Ik had de eerste twee uur techniek en toen haalde ik een 9 haha. Toen 20 minuten pauze en een lezing van twee uur van de week van de klassieken van grieks en latijn het eerste uur zater we in stoelen tweede uur achteraan op de grond zodat we niets konden zien. Echt gezellig dus. Toen grote pauze op het handbal/voetbalveld naast onze school stond zo'n grote amerikaanse bus waarin 'the soulthings' een optreden gaven die de hele pauze duurde en op dat veld hoorde je het ook. Wij daar chillen en kijken naar de chickies die daar voetbalde. :9~ Mijn (ex) crush staarde me de hele tijd aan en toen stak ik mijn tong uit. Toen hadden we een Franse repetitie -die ik heb verneukt want ik kreeg een kruisje boven aan mijn blaadje omdat ik antwoorden voor zei- En toen wiskunde en dat was meer chillkunde ofzo -wtf!?- hahah maar het was echt chill en toen ging ik met Barbara (CACHAREL) naar het dorp waar ik weer mijn (ex)crush en zijn vrienden tegen kwam en was sjans hadden en nog een andere leuke jongen zagen.
    Dus mijn dag was geweldig!
    Hebben jullie ook wel eens van zulke dagen die wel eeuwig mogen duren?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, soms heb ik wel dagen dat ik daarbij denk. En natuurlijk een hele leuk dag, ben blij voor je. :Y)
    Maar...
    Ben je gek geworden!? Ik dacht echt zo toen ik die eerste zin al las: WTF!?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, zeker.. Hmm. Ik was toen echt in de hemel toen ik zo'n dag had, haha!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh mijn god. Renée, voel je je wel lekker? o-o Die eerste zin klopt niet hoor.
    En ja, soms heb ik wel dat ik wil dat een dag die van mij eeuwig mag duren maar dat is zeker geen schooldag.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Die eerste zin klopt inderdaad niet.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Ja, like.. mijn vier jaar op het VMBO. Zelfs hel was toen hemel.


    No growth of the heart is ever a waste

    L0VEDRUNK schreef:
    Ja, zeker.. Hmm. Ik was toen echt in de hemel toen ik zo'n dag had, haha!

    Ja haha maar de laatste week niet meer zo.


    when words fail, music speaks.

    Klinkt leuk :3

    En ja, heel soms wel ja. Bijvoorbeeld met feestjes ofzo, dat mag van mij echt eeuwig doorgaan totdat ik erbij neerval ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Klinkt leuk :3

    En ja, heel soms wel ja. Bijvoorbeeld met feestjes ofzo, dat mag van mij echt eeuwig doorgaan totdat ik erbij neerval ofzo :'D

    Ja echt hè dat had ik met mijn pauze!

    @Topic.
    Het gaat helemaal goed met me hoor :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:47 ]

    De gymles van vanmiddag was echt zo hard lachen geblazen :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Marihuana schreef:
    Oh mijn god. Renée, voel je je wel lekker? o-o Die eerste zin klopt niet hoor.
    En ja, soms heb ik wel dat ik wil dat een dag die van mij eeuwig mag duren maar dat is zeker geen schooldag.

    Ik voel me prima denk ik (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zaitsev schreef:
    Ja, like.. mijn vier jaar op het VMBO. Zelfs hel was toen hemel.

    Bij ons is het juist andersom. Mijn zusje zit op VMBO en haar schoolleven wordt echt tot een hel gemaakt. o_o Je moet bij ons serieus blij zijn als je op vwo of havo zit..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.