• Mijn tranen branden...
    Waarom ik huil, heb ik geen zin om te vertellen. Gaat om de hele situatie met school wat ik al vaker vertelde. Ik had zo goed geleerd voor Frans en nog kreeg ik een 4.4.... Ik heb wel een 10 voor geschiedenis.
    Ik voel me vreselijk. Ik voel me steeds elke dag écht moe, chagerijnig. En nu heb ik weer tranen die vreselijk branden en mijn keel voelt raar aan...

    Ik voel me echt vreselijk. Ik moet nu nog huiswerk maken maar ik wil zo graag mijn bed in...


    I live for the applause, you will die for it.

    Sla je huiswerk een keer over en ga gewoon lekker naar bed. (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Arme Sem!

    Misschien kun je beter naar bed gaan nu en even kalmeren en dan morgen ochtend je huiswerk maken.
    En over je probleem van Frans enzo, misschien moet je er over praten met je ouders en als je wilt kan ik je er wel mee helpen. Ben Native Speaker.

    Sterkte (flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat gaat niet want ik móet alles nu goed bijhouden anders haal ik de HAVO niet...


    I live for the applause, you will die for it.

    I want to hug you :3

    Ga gewoon naar bed en als het morgen niet gaat, meld je gewoon ziek. En anders, als je je huiswerk eens niet maakt, krijg je toch niet echt problemen (:

    Sterkte <33


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Kan je moeder geen briefje schrijven voor je leraar/leraren? Dat je je niet goed voelde of zo? Want je moet echt rusten, serieus. Dit is niet goed wat je hier nu allemaal zegt.
    En in het weekend, neem zaterdag en/of zondag een hele dag tijd voor jezelf. Géén schoolwerk, géén dingen aan je hoofd, gewoon relaxen en alle zorgen uit je hoofd zetten. Uitslapen, vroeg in je bed kruipen,...
    Sterkte,!

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 22:10 ]

    Thingies schreef:
    I want to hug you :3

    Ga gewoon naar bed en als het morgen niet gaat, meld je gewoon ziek. En anders, als je je huiswerk eens niet maakt, krijg je toch niet echt problemen (:

    Sterkte <33

    Gewoon naar bed gaan. Als je je huiswerk een keer niet afhebt, en je legt uit waarom niet en zegt dat je het later gewoon inhaalt zullen ze er voor een keertje vast geen probleem van maken..

    Sterkte <3


    Alis volat propriis.

    Wie heb je trouwens voor Frans - wacht, de Boer, toch? - kun je haar niet om bijles vragen of zo? En anders kun je het ook nog bij Fredriks of Beurskens proberen - niet bij Gratema, die kan geen les geven (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik weet hoe je je voelt. Dat heb ik de laatste tijd ook en als ik niet heel erg goed me best ga doen, dan kan ik lekker blijven zitten.
    Heel veel sterkte meid, je redt het wel(flower)


    we are radio hysteria