• Bonsoir
    (waarom praat ik Frans?) Soit, ik wil dus gewoon even vragen of er toevallig mensen zijn die 28 april -woensdag dus- naar Within Temptation in de Elisabethzaal in Antwerpen gaan.
    Bij deze: wie gaat er? waarschijnlijk niet al te veel, hah :3

    Nope ik niet =)


    Stop wishing, Start doing..

    Like, elisabethzaal? D:

    Had ik dat geweten ging ik misschien wel ;D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik meen me te herinneren dat Janna er een gezinsuitstapje ging van maken, maar omdat we op reis zijn, ging dat niet meer :')

    Ik kan niet. Maar heb hun al 2x live gezien. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Entrustment schreef:
    Like, elisabethzaal? D:

    Had ik dat geweten ging ik misschien wel ;D

    Nja, ik wist het ook vrij laat want nu zit ik op dat domme balkon en moet ik een verrekijker meedoen om te kunnen zien ;D

    @Chiara
    Oh, Praag dacht ik? Wij hebben ook zo'n soort familieuitstapje naar daar :3

    @SugarGuitar
    Zingt Sharon echt zo slecht in het live? ;x want dat wordt gezegd.

    Eloquently schreef:
    (...)
    Nja, ik wist het ook vrij laat want nu zit ik op dat domme balkon en moet ik een verrekijker meedoen om te kunnen zien ;D

    @Chiara
    Oh, Praag dacht ik? Wij hebben ook zo'n soort familieuitstapje naar daar :3

    @SugarGuitar
    Zingt Sharon echt zo slecht in het live? ;x want dat wordt gezegd.

    In Ahoy vond ik het geweldig. Dat was het Black Symphony Concert, waar een dvd van is. Dat ander concert viel een beetje tegen, maar dat komt mede omdat iedereen op zijn luie krent in de stoel bleef zitten. x]
    Ze zingt echt niet vals ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SugarGuitar schreef:
    (...)
    In Ahoy vond ik het geweldig. Dat was het Black Symphony Concert, waar een dvd van is. Dat ander concert viel een beetje tegen, maar dat komt mede omdat iedereen op zijn luie krent in de stoel bleef zitten. x]
    Ze zingt echt niet vals ofzo.

    Dan gaat het daar ook saai worden, vermits het een zaal is met alleen maar stoelen (: maar er werd tegen mij gezegd van: 'WT? Damn, Sharon zingt vals, zou je dat wel doen?' en dan had ik zoiets van; moet ik er dan wel naartoe gaan? 't Zal wel goed zijn, zeker? :'D

    nee, al zou ik wel een keer within temptation een keer live willen zien :3

    Eloquently schreef:
    (...)
    Dan gaat het daar ook saai worden, vermits het een zaal is met alleen maar stoelen (: maar er werd tegen mij gezegd van: 'WT? Damn, Sharon zingt vals, zou je dat wel doen?' en dan had ik zoiets van; moet ik er dan wel naartoe gaan? 't Zal wel goed zijn, zeker? :'D

    Hangt ook van de mensen af. Als de mensen gaan rechstaan en springen, dan kan het nog tof worden. Maar als je naar de dvd van het Black Symphony concert, zie je en hoor je dat ze neit vals zingt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dan kom ik terug van Praag en zal ik waarschijnlijk een zombie zijn :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn vriendin is gister geweest. :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een vriend van mij gaat. x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nope ik niet. Ik zal naar Groningen gaan, maar vond 51 euro een beetje teveel van het goede, aangezien ik dat accoustische helemaal niet zo mooi vind live.

    Maar voor plezier voor de mensen die toch gaan!

    Nee! Maar ik wil wel graag! Iemand nog een gratis kaartje? Ik ben leuk gezelschap hoor! Hahahaha
    :9~:9~

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 0:10 ]


    we are radio hysteria

    Nee, maar ik zou wel willen! x'D

    [ bericht aangepast op 23 april 2010 - 15:08 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.