• Als je stress hebt? Dat vraag ik me af, want ik ben nu eigenlijk voor al 2 maanden onafgebroken ziek. Op sommige momenten wel beter als anders hoor, niet dat je denkt dat ik 2 maanden thuis zit ofzo. En nu vraag ik me af of dat met stress te maken kan hebben.

    En ja, ik ben al naar de dokter geweest, en meerder keren, ze kunnen alleen niet vinden wat het is.
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ziekte kan wel te maken hebben met stress jah.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Ziekte kan wel te maken hebben met stress jah.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat zou heel goed kunnen, nu ik er zo over nadenk.


    Life is hard and then we die

    als je stress hebt ben je idd vatbaarder, is hetzelfde bijv met als je heel erg moe bent, je afweersysteem is dan wat minder.


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Ja, duh. Waarom krijgen dan al die rijke bankiers een hartaanval:Z. Maar het klopt wel hoor


    SLOAN.

    frozenheart schreef:
    als je stress hebt ben je idd vatbaarder, is hetzelfde bijv met als je heel erg moe bent, je afweersysteem is dan wat minder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Joselyne schreef:
    Ziekte kan wel te maken hebben met stress jah.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja dat kan, mijn zus stresst ook veel en daarom is zij ook vaker ziek dan ik. Je moet gewoon rust nemen en een lekker bad ofzo. :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Stress kan leiden tot ziekte ja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Stress kan leiden tot ziekte ja.

    Joselyne schreef:
    Ziekte kan wel te maken hebben met stress jah.


    Tanya is de beste.

    Tranquillity schreef:
    Stress kan leiden tot ziekte ja.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    frozenheart schreef:
    als je stress hebt ben je idd vatbaarder, is hetzelfde bijv met als je heel erg moe bent, je afweersysteem is dan wat minder.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, dat is zo.
    Of als je bv. slaapproblemen heb, en die kunnen dan ook weer worden veroorzaakt door stress.
    Veel beterschap!


    Where there is a sea there are pirates...