• Onze schoolkrant kwam vandaag uit. Daarin had ik dit verhaal gestopt. Ik had zoiets dat speelt toch best wel tienerzwangerschappen. kom ik vandaag op school eerste 3 uur niets aan de hand. krijg ik opeens de opmerking naar mijn hoofd geslingerd 'Ben je zwanger?' ik zei nee en negeerde het verder. maar toen kwam iedereen en vooral 1 joch zei dat de hele tijd en was dat ook aan het door vertellen en alles. en op een gegeven moment knapte er iets bij mij want ik ben al vanaf groep 3 gepest en toen moest ik huilen. leraar mij even de klas even uitgestuurd en ik kwam later terug wilde ze hun excuses niet eens aanbieden. en nu gaat dus de hele school rond dat ik zwanger ben puur omdat ik het verhaal vanuit een ik-perspectief heb geschreven. Nu heb ik het gevoel alsof ik dat nooit meer wil doen :'(
    Sorry maar dit moest er even uit.

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Amante schreef:
    Wat een kutmensen. Serieus, je moet je er niets van aantrekken! (:

Beeeeeeeesje :-)

PUKKELxDING schreef:
    Wauw.. dat is gewoon echt ontzettend.. dom van die mensen. Doordat je over iets schrijft, betekent dat niet gelijk dat je ook iets heb meegemaakt. Die mensen zijn gewoon dom. Geloof me, niets van aantrekken.

Ik heb het met je te doen,
    Maar fuck die mensen,
    jij weet hoe het zit,
    dat is het belangrijkste :]

wth.

en ojah,
    ik vind het trouwens erg mooi geschreven, je verhaal =3

wth.

Mensen dat zo'n dingen zeggen, hebben helemaal géén niveau.

Let us die young or let us live forever.

JustLikeYou schreef:
    (...)

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Amante schreef:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Je moet het negeren, als jij niet dikker wordt ofzo, kunnen ze moeilijk zeggen dat je zwanger bent.

everything, in time

jeetje ze moeten toch wel door hebben dat het een verhaal is!!!!!!
    wat heb jij domme mensen op school:S

sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

Lagoon schreef:
    Wtf, snappen die mensen niet dat je ook over andere mensen kunt schrijven dan over jezelf?
    Ik zou echt boos worden gewoon ._.

life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

JE MOET ZE GEWOON ALLEMAAL SLAAN.
    doe ik ook altijd:X
    En de leraren denken dat ik altijd onschuldig ben
    GÉ WÉL DIG!

sorry dat je je zo kut voelt.

Everyone has his or her beauty but not everyone see it

Amante schreef:

Orders say shoot, you pull the trigger?

L0VEDRUNK schreef:
    Die mensen.. Gosh. Sommige mensen zijn echt dom. Klinkt misschien onwijs arrogant, maar op dit moment vind ik het gewoon zo.
    Als je uit een ik-perspectief schrijft hoeft het helemaal niet over jezelf te gaan. ><
    Ik vind dit echt rot voor je, laten we hopen dat ze er gauw mee stoppen!

T O K I O H O T E L < 3

Die weten niet waar ze over praten en hebben waarschijnlijk niks te doen in hun leven. Gosh, die mensen moesten ze keihard afstraffen, hoe kinderachtig ben je dan. o_o

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Dat is echt kut!

Nja, bij mij was er ook zoiets. Ik liep maandag over het schoolplein en mijn oortje hing aan mijn buik. Hadden mensen dat van het 5de gezien vroegen aan iemand van het jaar waar ik zit of ik zwanger was. 5 minuten kwam dat meisje uit mijn klas dat vragen. Ik lachte luidt en vroeg:'Van wie zou ik zwanger zijn? Van de Heilige geest?!' Het meisje lachtte en zei dan dat het van iemand van het 5 de kwam. Gisteren kwam ik het meisje van de 5de klas tegen en zei zo:'Wist je het al? Ik ben zwanger van de Heilige geest.' Dat meisje keek me raar aan en ik proestte het uit.

Maak anders opmerkingen waardoor ze met een mond vol tanden staan ^^ Kan helpen... Maar het is echt niet leuk dat ze je pesten. En ja ik weet waarover ik het heb

Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[