• Mijn broertje en mijn ex.
    Wonen samen, mijn broertje moest van mijn vader het huis uit vanwegen zijn drugs gebruik. dus had mijn vader zijn tweede huis aan hem gegeven. En nu, nu woont hij samen met Alicia. en Alicia zijn nog geen week uitelkaar en ze hebben weer met elkaar. maarja wat ik wou zeggen.
    IK BEN JALOERS.
    ik wil ook op mn eigen wonen.(baby)

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 12:45 ]


    I hope you die :3

    XTC schreef:
    Dat lijkt me wel vet?
    En dat van Alicia snap ik niet? lol.
    Waarom zou ze een soort van 'overlopen' naar je broertje?


    Ze had voor mij nogal een emotionele relatie met hem, waar ze ook een storie over heeft. Enja ze was nog verliefd op hem, hij ook op haar enzo hebben ik en Alicia het uitgemaakt enzo. :]


    I hope you die :3

    Departure schreef:
    (...)

    Ze had voor mij nogal een emotionele relatie met hem, waar ze ook een storie over heeft. Enja ze was nog verliefd op hem, hij ook op haar enzo hebben ik en Alicia het uitgemaakt enzo. :]


    oke oke ik snap het.
    En ik heb stiekem een beetje medelijden -of medeleiden, hoe je het ook schrijft- met jou. ;o (flower)


    Smiling but close to tears.

    XTC schreef:
    (...)

    oke oke ik snap het.
    En ik heb stiekem een beetje medelijden -of medeleiden, hoe je het ook schrijft- met jou. ;o (flower)


    Ik heb er geen moeite mee. :]
    Weetje, ik ben niet jaloers dat hun weer bij elkaar zijn, maar omdat me broertje eerder samen woont. :Y)


    I hope you die :3

    Departure schreef:
    (...)

    Ik heb er geen moeite mee. :]
    Weetje, ik ben niet jaloers dat hun weer bij elkaar zijn, maar omdat me broertje eerder samen woont. :Y)


    Oh, haha oke.
    Nog een jaartje-halfjaar(?) Wachten en dan kan je ook op jezelf wonen.
    Duurt niet zo lang, het jaar gaat snel.:9~


    Smiling but close to tears.

    Departure schreef:
    (...)

    Die is te jong hea. O-o
    mijn andere broertje 16. maar mijn vader houd wel toezicht enzo. Maar ik wil ook op mn eigenwonen. :]


    ooow ik d8 al ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ha.
    Daarom doe je zo vaag en omdat ik weer bij hem ben is omdat ik van hem hou en hij heeft me nodig!
    snap je dat
    zie je morgen wel


    zwaar kansloos? ( en ik gaat maar zwijgen)

    Trouwens 16 en dan al zoo verandertwoordelijk zijn? jah houdt het niet vol.


    Some angels have no wings.