• Ik vind het stom als ik dan een hoofdstuk maak of zo, en ik activeer hem en dat ik weet dat iemand hier hem heeft gelezen -die abo heeft- maar dan helemaal niets achterlaat als reactie.
    Niet eens gewoon 'Verder!' of 'Leuk!' of wat dan ook. Ik wil wel weten wat ze ervan vinden. ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat heb ik dus ook.


    your eyes are like stars in the night.

    Agree!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Same..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik doe dat eogenlijk ook nooit. Maar de storys die ik lees word door meerdere gelezen en zijn er ook al reacties


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb dat dus precies het zelfde. Ik verwacht dan altijd reacties, maar die komen maar van de helft. Reacties motiveren mij om door te gaan (;


    we've only said goodbye with words

    Eigenlijk zou er zo'n melding moeten komen als je weg wilt gaan zónder een reactie te plaatsen: "Vergeet geen reactie te dropen!:"D,'' ofzo (krul)


    .

    BlackxRoses schreef:
    Eigenlijk zou er zo'n melding moeten komen als je weg wilt gaan zónder een reactie te plaatsen: "Vergeet geen reactie te dropen!:"D,'' ofzo (krul)


    Echt he 8)


    we've only said goodbye with words

    ik vind het niet zo erg ;3
    ik hoef geen reacties als verder ofzo, als ze het toch alleen maar doen als "machine"

    maar ik vind het wel leuk als mensen reageren op het verhaal ofzo, ;3

    maar goed :3
    ik schrijf meer voor mezelf, dus ik agree niet met je, maar ik disagree ook niet :3

    Lermaniac schreef:
    Ik heb dat dus precies het zelfde. Ik verwacht dan altijd reacties, maar die komen maar van de helft. Reacties motiveren mij om door te gaan (;


    Scream for mercy!

    Daar kan ik echt zo geïrriteerd door worden!!! Alle reacties zijn welkom, alles mag maar dan weet ik iig of je hem wel of niet leuk vindt.. Ik laat altijd een reactie achter!! Kom op zeg, ben gewoon een keer sociaal en neem de moeite om iets op te typen !


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Lermaniac schreef:
    Ik heb dat dus precies het zelfde. Ik verwacht dan altijd reacties, maar die komen maar van de helft. Reacties motiveren mij om door te gaan (;


    Met een reactie als; haha, ben ik zelfs al blij. :]

    - Owh, had ik niet moeten zeggen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 6:46 ]


    I hope you die :3

    Lermaniac schreef:
    Ik heb dat dus precies het zelfde. Ik verwacht dan altijd reacties, maar die komen maar van de helft. Reacties motiveren mij om door te gaan (;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind dat ook irritant. Een reactie plaatsen is een kleine moeite en het motiveert mij om verder te schrijven.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Poseidon schreef:
    Dat heb ik dus ook.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Daarom houdt ik dus iedere keer halverwege op. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf ook niet altijd een reactie achterlaat. Meestal om het hoofdstuk ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.