• Jeh, ik ga vanaf volgende week donderdag voor 9 dagen op vakantie naar Frankrijk, en aangezien de rit 10 uur is heb ik spelletjes voor op mijn DS nodig, anders raak ik geïrriteerd en krijg ik ruzie met mijn broertje :Y)
    Ik heb zo'n R4 kaartje, alleen de spellen die er nu op staan zijn saaai. Dus weet iemand een awesome, verslavend spel? :"D
    Niet Cooking-Mama of dat soort spelletjes :]


    Alis volat propriis.

    Pokemon, spongebob, crash bandycood ofzo, mario?


    I don't need words to feel those lips.

    Uhm ik heb Sweet Sixteen ofzo. Die is wel leuk maar begint wel saai te worden als je het te lang en te vaak speelt.
    En Call of Duty (addicted <33)
    Final Fantasy is ook niks mis mee.


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Mario Kart:Y)

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 16:18 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    GerardWay schreef:
    (...)

    Das een kaartje dat ziet er uit als een ds spel dat kost ong 80-100 euro en daar kun je een klein dingetje uit trekken en die kun je in een usb stick steken en dan kun je er ong 30-40 spellen gratis op zetten en je hebt Cheats ;D!

    een r4 kaart kost egt geen 80 euro hor ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    da nieuw euhm hoe noemt da nu weer...iets mee boutique w8 effe opzoeken.....Ja da ist Style Boutique. Echt kei goei spel. maar ik heb de gedownloade versie en da spel loopt altij vast:@

    Penotti schreef:
    (...)
    een r4 kaart kost egt geen 80 euro hor ;o


    Misschien nu niet meer maar des te tijd wel ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    GerardWay schreef:
    (...)

    Misschien nu niet meer maar des te tijd wel ^^

    oow ok ;')


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    K heb een vraagje:van welke site haal jij die??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Kingdom Hearts?
    Ikweetniet. Ik heb wel een DS, maar ik doe er niets mee. Alleen mijn broertje doet alles met de DS en zijn R4 geval. :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    professor layton en de doos van pandora, style boutique, alle zelda spellen


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.