• Ik ben dus mega veel verdikt, en ik ben niet goed in sport. Dus zit ik echt met een probleem, zou het wintervet kunnen zijn? Of écht vet?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ga hardlopen, en laat die tussendoortjes achterwegen?

    Vanishing schreef:
    Ik ben dus mega veel verdikt, en ik ben niet goed in sport. Dus zit ik echt met een probleem, zou het wintervet kunnen zijn? Of écht vet?


    Meid, ik zit met hetzelfde probleem. -.-''


    I've got your back like a bra strap.

    CACHAREL schreef:
    Ga hardlopen, en laat die tussendoortjes achterwegen?

    Hardlopen, kan ik niet. Ik heb totaal geen conditie.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Gewoon ontbijten, lunchen, avondeten en af en toe een tussendoortje. Als je maar goed sport dan komt het goed. :]


    I hope you die :3

    ELECTROshit schreef:
    (...)

    Meid, ik zit met hetzelfde probleem. -.-''


    Veroooon, jij bent echt niet dik. :Y)


    I hope you die :3

    Er bestaat niet iets als wintervet, vet is vet. En na je 18de verdwijnt het nooit meer, het kan alleen krimpen. (behalve als je in een levensbedreigende situatie met hongersnood zit dan, maar daar rekenen we niet op)
    Dus begin met te kijken naar wat je eet en beweegt op een dag, kijk wat je achterwegen kan laten en wat je wel moet hebben. Vooral in dingen als frisdrank.


    Your make-up is terrible

    Vanishing schreef:
    (...)
    Hardlopen, kan ik niet. Ik heb totaal geen conditie.


    Nee, van zeggen 'ik kan het niet' krijg je ook geen conditie. Begin er gewoon aan, dan krijg je het vanzelf.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Er bestaat niet iets als wintervet, vet is vet. En na je 18de verdwijnt het nooit meer, het kan alleen krimpen. (behalve als je in een levensbedreigende situatie met hongersnood zit dan, maar daar rekenen we niet op)
    Dus begin met te kijken naar wat je eet en beweegt op een dag, kijk wat je achterwegen kan laten en wat je wel moet hebben. Vooral in dingen als frisdrank.

    Er komt geen frisdrank in huis, alleen water, fruitsap en appelsap. Sporten, dan zeg ik van 'ik ga zaterdag gaan lopen.' en dan komt het er niet van.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    TeddyMurder schreef:
    Er bestaat niet iets als wintervet, vet is vet. En na je 18de verdwijnt het nooit meer, het kan alleen krimpen. (behalve als je in een levensbedreigende situatie met hongersnood zit dan, maar daar rekenen we niet op)
    Dus begin met te kijken naar wat je eet en beweegt op een dag, kijk wat je achterwegen kan laten en wat je wel moet hebben. Vooral in dingen als frisdrank.


    hier wordt ik bang van xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Vanishing schreef:
    (...)
    Hardlopen, kan ik niet. Ik heb totaal geen conditie.
    Conditie moet je opbouwen. Ik denk dat je gewoon moet uitkijken met wat je eet, en proberen de fiets te nemen in plaats van de auto ofzo?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    TeddyMurder schreef:
    Er bestaat niet iets als wintervet, vet is vet. En na je 18de verdwijnt het nooit meer, het kan alleen krimpen. (behalve als je in een levensbedreigende situatie met hongersnood zit dan, maar daar rekenen we niet op)
    Dus begin met te kijken naar wat je eet en beweegt op een dag, kijk wat je achterwegen kan laten en wat je wel moet hebben. Vooral in dingen als frisdrank.


    jap ze heb gelijk, en als je conditie wil moet je gaan boksen je valt wel af heel veel je werkt je zelf helemaal in het zweet, en afvallen kan altijd alleen nu gaat het makkelijk dan later.


    Some angels have no wings.

    Als je geen conditie hebt, moet je het opbouwen. :Y)
    Dit is een site die schema's geeft om in zoveel weken zoveel km kunnen uit te lopen.

    Met het Start to Run Programma kan iedereen, ongeacht leeftijd en beschikbare vrije tijd op slechts zeven, tien, twaalf of 14 weken tijd een aanvaardbare conditie opbouwen.

    Start To Run


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    jap ze heb gelijk, en als je conditie wil moet je gaan boksen je valt wel af heel veel je werkt je zelf helemaal in het zweet, en afvallen kan altijd alleen nu gaat het makkelijk dan later.


    Afvallen kan altijd, alleen je vetcellen blijven gewoon.


    Your make-up is terrible

    Treasures schreef:
    (...)Conditie moet je opbouwen. Ik denk dat je gewoon moet uitkijken met wat je eet, en proberen de fiets te nemen in plaats van de auto ofzo?

    Ik ga élke dag met de fiets, 8 km fietsen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    SugarGuitar schreef:
    Als je geen conditie hebt, moet je het opbouwen. :Y)
    Dit is een site die schema's geeft om in zoveel weken zoveel km kunnen uit te lopen.
    (...)
    Start To Run

    haha, ik was het juist aan het afdrukken ;p


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)