• Gisteren cruisde ik naar het stad. En onderweg vloog er iets in mijn haar. Dus ik dacht weer zo'n kutvlieg. Ik wreef hele tijd door m'n haar terwijl ik fietste in de hoop dat het eruit zou vliegen of zo. Maar ik had het gevoel dat het nog in m'n haar zat. Dus ik wrijf nog steeds door m'n haar wanneer ik opeens een boebeltje voel. Ik neem die lok en zie opeens een wesp op mijn haar, zo vlak voor mijn neus. Dat was even schrikken. Ik vloeken omdat ik geen papier bij had, dus ik neem een vochtig citroendoekje uit m'n handtas en wanneer ik die vast had was die wesp weg. Dus ik was een beetje angstig. Ik hoopte dat ie was weggevlogen. Stel je voor dat ie in mijn hoofd zou prikken terwijl ik dat homobeest niets deed! Ik heb verder niets gemerkt dus het zal wel weggevlogen zijn! Niet dat ik echt bang ben van die beesten maar ik haat ze gewoon. ><'

    Ik haat insecten.

    Wat doen jullie als er een wesp/bij/hommel naar jullie toekomt? Zijn jullie er bang voor?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Highmore schreef:
    1) Ik kijk erna.
    2) Ik raak in paniek.
    3) Ik schreeuw.
    4) Ik verberg me achter mijn vrienden.
    5) Ze komen dan toch achter me aan.
    6) Ik ga hysterisch rondjes over de patio rennen terwijl iedereen me uitlacht.

    -___________________- Ik haat die beesten.



    klinkt bekend xD


    Never forget the things that make you smile

    Joker schreef:
    Blijven staan.
    Als ze bij mij blijven jaag ik ze weg door ze te 'slaan'.

    Ik heb serieus een fobie voor die beesten. Ik vind ze eng :(


    There are several things that I have been doing wrong.