• Wat doe je als iedereen tegen je hebt behalve die 6 mensen op school die je vriendinnen zijn. Wat doe je als mensen je uitschelden voor lelijkerd, dikkerd, vetkwab en nog meer verschrikkelijke dingen. je ziektes toewensen alsof het niks is. Wat doe je dan. mijn mentor denkt dat het niet zo erg is en durf er eigenlijk niet goed over te praten. Help?:S


    When words fail music speaks

    Negeren
    geen reactie geven, geen blijk geven van kwetsbaarheid
    des te sneller stoppen ze
    verder praten met mensen die je vertrouwd zodat je het niet opkropt en ermee om mee kunt leren gaan
    Heel veel sterkte


    Why don't you break my heart

    Negeren,erover praten,niet opkroppen,en zeker niet geloven wat ze zeggen.

    wat ze hier boven zeggen en
    wat ik meestal doe maar jij vooral niet meot doen -denk ik-
    ze terug uitschelden slaan voor gek zetten perongeluk hun laten vallen hun overal de schuld van geven en nog meer onaardige dingen(A)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Oké, euhm. Ik werd/word nooit gepest, en toen ze het probeerde, heb ik ze hun mond gesnoerd. Als ze een kutopmerking naar je hoofd slingeren moet je er een terug zeggen. Als ze er dan op door gaan negeren.
    Doen ze het op msn ook? Anders wil ik je wel helpen. (:
    -Je kent me eigenlijk helemaal niet, maar dat maakt niet uit.-
    Verder was/ben ik best aggresief, dus keken ze wel voor mij uit :P
    En misschien moet je eens met je ouders erover praten? Misschien kunnen zij ook wel een paar tips geven.
    Ik wens je veel sterkte. En ik wil natuurlijk altijd wel helpen.Je moet het anders maar ff zeggen. (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Terug schelden?
    Dat is wat ik doe..
    Alhoewel dat ook de reden is dat ik agressief gevonden word door leraren.
    Ik laat me niet zomaar pesten, ik scheld 10x zo hard terug, en als ze na een aantal waarschuwingen van mij nog niet ophouden, ram ik er gewoon op los.
    ..Nou word ik van de Havo afgekickt, en moet ik volgend jaar naar een school voor debielen. Vaarwel toekomst...

    En dat allemaal doordat ík gepest word. --


    Scream for mercy!

    Negeren.

    met iemand ander dan je mentor over praten en anders....nee toch maar niet meppen :X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bewijs verzamelen, naar de schoolleiding gaan, namen melden daar + wat ze doen.


    Life is hard and then we die

    Flawless schreef:
    Negeren,erover praten,niet opkroppen,en zeker niet geloven wat ze zeggen.

    negeren, niet geloven, meer op je vriendinnen letten? Je kunt ook proberen meer op de meeste mensen te lijken, maar als dat mislukt wordt het alleen maar erger


    Alis volat propriis

    Beelzebub schreef:
    Terug schelden?
    Dat is wat ik doe..
    Alhoewel dat ook de reden is dat ik agressief gevonden word door leraren.
    Ik laat me niet zomaar pesten, ik scheld 10x zo hard terug, en als ze na een aantal waarschuwingen van mij nog niet ophouden, ram ik er gewoon op los.
    ..Nou word ik van de Havo afgekickt, en moet ik volgend jaar naar een school voor debielen. Vaarwel toekomst...

    En dat allemaal doordat ík gepest word. --

    dat moet je dus vooral niet doen. Helemaal negeren lukt misschien niet, maar je kunt proberen niet te hard terug te schelden en NOOIT te slaan.


    Alis volat propriis

    Negeren, en naar je mentor/leraar stappen. Terugschelden moet je zeker niet doen, want dan heb jij deels ook schuld. Sterkte!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij helpt het altijd als ik een fucking lullige opmerking terug maak. En aangezien ik daar talent voor heb :3 Maar ik word nooit echt gepest ofzo.

    Geen idee of dat bij jou werkt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    maar kijk, terug schelden werkt als je niet gepest wordt maar het gewoon een losse opmerking is.


    Alis volat propriis

    Ik heb ook zoiets meegemaakt..ik liet het altijd over me heen vallen!
    Tot ik er meer met vriendinnen over ging praten..heb ik het mijn ouders verteld..en totaal geen spijt van gehad!
    Als je het wilt vertellen..kan je het ook aan 1 van je ouders vertellen die het beter eerder kan weten dan de ander
    suc-6

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 17:05 ]