• Sorry als hier al een topic over was..

    Ik heb zonet ontdekt dat Prince naar Werchter boutique komt. En naar mijn vermoeden zal het weer zo'n festival zijn zoals vorig jaar - met madonna - met dus maar een artiest!

    En als dat zo is, ga ik heel hard huilen.. want ik had echt gehoopt dat ze nogmaals in de zomer hierheen zouden keren!
    Stiekem hoop ik dat er toch nog namen worden bijgevoegd!

    Prince?

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 april 2010 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Waarschijnlijk niet dan..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    jup prince komt idd (: zoals madonna alleen vorig jaar.. ik hoop dat ze stiekem nog komen .


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik denk het niet eerlijk gezegd, als Prince komt, sorry daar kan Tokio Hotel niet tegen op. Dan zijn het de Prince-fans tegen de Tokio Hotel-fans, en die laatste gaan dan zwaar in de minderheid zijn. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb horen zeggen -Lees; geloof niet altijd alles wat ík zeg, mijn bronnen wijzigen zich ook wel eens van gedachte of mening :Y)- dat er het een en ander moet gebeuren wil de zomertour doorgaan. Er zijn, zoals iedereen wel gemerkt heeft, wat obstakels in de weg gekomen, dit heeft gevolgen voor universal, de band, de crew en een mogelijke zomer open air europa tour. Ze zijn druk bezig met plannen proberen er alles aan te doen om het recht te trekken. -daarom is er nog geen nieuws over naar buiten gekomen- Maar aangezien ik het op dit moment een beetje somber inzie vertel ik het toch maar. Reken er maar niet al te veel op. Dat ze op Werchter komen is nóg kleiner dan dat de open air tour in zijn geheel doorgaat.

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 21:35 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ooh awesome. Mijn ouders gaan blij zijn.


    Your make-up is terrible

    Dat is wel jammer, anders was ik wel gekomen ,haha

    UNCOMMON schreef:
    Dat is wel jammer, anders was ik wel gekomen ,haha


    Oh, dan moeten ze komen en jij ook en dan kom ik ook en dan :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb horen zeggen -Lees; geloof niet altijd alles wat ík zeg, mijn bronnen wijzigen zich ook wel eens van gedachte of mening :Y)- dat er het een en ander moet gebeuren wil de zomertour doorgaan. Er zijn, zoals iedereen wel gemerkt heeft, wat obstakels in de weg gekomen, dit heeft gevolgen voor universal, de band, de crew en een mogelijke zomer open air europa tour. Ze zijn druk bezig met plannen proberen er alles aan te doen om het recht te trekken. -daarom is er nog geen nieuws over naar buiten gekomen- Maar aangezien ik het op dit moment een beetje somber inzie vertel ik het toch maar. Reken er maar niet al te veel op. Dat ze op Werchter komen is nóg kleiner dan dat de open air tour in zijn geheel doorgaat.


    In Italie is er wel een datum vastgezet op een festival.. dus geeft dat me nog een beetje hoop.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Oh, dan moeten ze komen en jij ook en dan kom ik ook en dan :9~

    AAAH (dance)

    Finished schreef:
    (...)

    In Italie is er wel een datum vastgezet op een festival.. dus geeft dat me nog een beetje hoop.
    Ja en nee. Want nu de andere 37 nog. I dunno hoor. Daarbij komt dat ze zich weer veel te veel projecten tegelijkertijd op hun hals hebben gehaald. Dat werkt gewoon niet zo .__.


    Wie du mir, so ich dir.

    Finished schreef:
    (...)

    In Italie is er wel een datum vastgezet op een festival.. dus geeft dat me nog een beetje hoop.


    Toch, wie weet is dat ook niet helemaal waar?
    Ik zou gewoon afwachten tot het officieel bekend is. Wie weet geven ze gewoon een open air concert zoals in 2008 in Nijmegen ook het geval was. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ken prince niet eens,,
    Dat tokiohotel gewoon komt eeh :9~

    xAutomatiic schreef:
    Ik ken prince niet eens,,
    Dat tokiohotel gewoon komt eeh :9~



    Haha, dat is een gebrek aan je opvoeding. Iedereen kent Purple Rain.


    Your make-up is terrible

    xAutomatiic schreef:
    Ik ken prince niet eens,,
    Dat tokiohotel gewoon komt eeh :9~
    Maak je een grapje of ben je serieus :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.