• Ik had net een topic geopend over men nieuwe usernaam: ik zou hem veranderen in -> Coco.
    Nou blijkt die al bezet te zijn. Verdeuri..
    Weet iemand nog een leuke Random naam, ik ben toe aan vervanging.
    Whaa dat klinkt stom.
    Achja, kent iemand nog een leuke naam?
    En, hebben jullie zoits ook ooit meegemaakt =']?
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Weetjewat je dan moet doen; C0C0
    HAHA.
    Dat had ik ook: Lovedrunk was al bezet. En gewoon LOVEDRUNK kon ook niet dus heb ik die O vervangen door een 0.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja! Echt vet irritand! Ik wil een Username gebruiken is hij al weer bezet. Door users niet nooit online komen --'

    L0VEDRUNK schreef:
    Weetjewat je dan moet doen; C0C0
    HAHA.
    Dat had ik ook: Lovedrunk was al bezet. En gewoon LOVEDRUNK kon ook niet dus heb ik die O vervangen door een 0.(nerd)

    Gehe, Jaa !! Joun suggestie is geniaal!!
    Nu heet ik ook ZUK0 Met een 0:Y)
    Nogmaals bedankt he(krul)

    doe je inplaats van coco cocy


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb nog nooit gehad dat mijn username bezet is, maar wie komt er ook op zoiets als Zaitsev? Yep, alleen ik dus :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het ook nooit met Sanlena, dat is gewoon een vreemde random naam...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ZUK0 schreef:
    Ja! Echt vet irritand! Ik wil een Username gebruiken is hij al weer bezet. Door users niet nooit online komen --'

    Jaa, eignelijk zouden ze dan een mail moeten sturen ofzo, of gewoon zeggen dat jedan een cijfer naam krijgt, omdat je er te lang niet op bent geweeest.


    Beautiful people, are people who smile.

    Heb ik ook wel is. Vet irritant.

    & nee ik weet niks ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.