• En dat kan aan mij liggen, dat beredeneerde ik zelfs nog door te zeggen; 'wat míj opvalt in verhalen',

dat er (vooral bij fanfictie) vrijwel altijd (tegenwoordig minder, vroeger enorm veel tot altijd) óf een persoon (de beroemdheid of de ik-persoon [hoofdpersoon]) wordt ontvoerd/vermoord, of er komt er een in het ziekenhuis terecht.. En hiermee wil ik niemand beledigen hoor, als jij dat toevallig in je verhaal hebt want ik bedoel het echt niet aanvallend & ik heb heus niet alle stories doorgespit..

Maar dan heb ik het idee dat er door dat soort drama meer reacties en co op het verhaal komen, enzo? Maar.. Als lezer, word je daar dan niet gek van.. Elke keer die drama enzo, ook soms om het verhaal te vullen of zo..

Maar goed.. Wat vinden jullie 'irritant' aan een verhaal, of wat zou jij anders doen?

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Heheh, mijn verhaal (Zwarte Hemel) heeft dat ook dat ze ontvoerd wordt, maar uiteindelijk is dat niet zoals de meeste verhalen. Ze wordt niet verkracht, wordt zwanger, pleegt abortus, krijgt het aan de stok met een player, wordt zwanger, houd het kind en pleegt zelfmoord. ;3

Let the Night embrace you

Zaitsev likes drama. Ik schrijf ook vrijwel alleen maar drama, zaalig gewoon. Maar ik probeer het wel op een beetje nuchtere manier te schrijven, zodat een zwaar onderwerp wat 'lichter' wordt. Anders blijft het heel zwaar beladen.

Ik vind d-fouten erg irritant. Kan het niet helpen, maar omdat zo'n beetje de helft van alle Nederlanders het fout doet blijf ik me eraan ergeren :/

No growth of the heart is ever a waste

Rosario schreef:
    Heheh, mijn verhaal (Zwarte Hemel) heeft dat ook dat ze ontvoerd wordt, maar uiteindelijk is dat niet zoals de meeste verhalen. Ze wordt niet verkracht, wordt zwanger, pleegt abortus, krijgt het aan de stok met een player, wordt zwanger, houd het kind en pleegt zelfmoord. ;3

Ik heb ook een ontvoeringsverhaal. Hoofdpersoon (vrouw van dictator) wordt meegenomen door beruchte rebellen, deze stellen de eis aan de dictator dat hij zijn bewind moet wijzigen, anders zal ze sterven.

No growth of the heart is ever a waste

Smileys en geen leestekens.

Happiness hit her like a train on a track

Haha, van mij zijn ze niet zo. :'D

I lost myself in FM airwaves

Ik haat fanfictie in het algemeen (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik irriteer me aan korte delen, ik lees het liefste een hoofdsutk van minimaal 500 woorden, of langer.
    Ik houd ook niet van mensen die niet normaal Nl praten.
    Ik vind verhalen die in de 'je' persoon zijn geschreven ook niet zo leuk. Zoals: je doet dit, je heet dit en dit.
    Ik houd ook niet van cliché verhaallijnen zoals: (bij ff) hoofdpersoon ontmoet beroemdheid, worden verliefd, 1 gaat dood/ziek/ziekenhuis/zwanger/enz en heel veel drama, dan komt alles weer goed, en leeft iedereen lang en gelukkig.

Ik houd van originele verhalen, fictie, en fanfictie wat niet over Justin Bieber en Tokio Hotel heeft te maken. Ik houd ook van verhalen waar mensen soms zonder reden dood gaan (horror :D)

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Ik vind eigenlijk vooral de cliché verhalen irritant.. Maar je moet toch iets doen om er spanning in te houden.. Fanfics zijn zowiezo maar amateurverhalen dus je kan er niet te veel van verwachten. Ik vind het ook juist saai als er helemaal niks bijzonders gebeurt, dan ben ik het verhaal zo zat.

Everything means nothing, if I ain't got you.

ik vind drama opzich wel leuk.
    ik hou niet zo van die verzonnen verhalen.
    ookal heb ik er zelf een:S
    het is pas echt iri als ze geen aanhalings tekens gebruiken:(

sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

Ik lees niet meer/nauwelijks. ABN, geen leestekens en zo.

Ja, dat vind ik ik ook vervelnd. Of dat ze meteen zwanger zijn ofzo. x.x
    Mja, als het verhaal maar orgineel, goed doordacht en geschreven is vind ik het niet zo erg..

http://ciinderella-.tumblr.com/

Mijn story ligt al een tijd stil (omdat hij afgelopen is) en daar lag inderdaad iemand in het ziekenhuis, maar dat had ik nergens nog nooit gezien? Wat je daar zegt van ontvoeren en vermoorden is inderdaad waar (:

Haha, ik vind het ook altijd irritant als er te veel drama is. En een te voorspelbaar einde is ook niet leuk. Al ben ik dol op Chicklitverhalen. Maar als het einde al kan dromen, dan vidn ik het kut.

Daarom schrijf ik altijd wel Drama, maar nooit echt verschrikkelijk veel voor de hoofdpersoon. Laat de bijpersonen pijn lijden (duivel)

Oh en spellingsdingen.

SLOAN.

UNCOMMON schreef:
    Geen ABN, geen leestekens, smileys, dat een situatie 80 x herhaald wordt, te kleine delen, en veel meer :3

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

sommige verhalen hebben hele rare spelling en dat vind ikzelf vervelend lezen, niet dat ik zo fantastisch nederlands typ maar toch, je kunt ook overdrijven

Procrastination is the art of keeping up with yesterday