• Afgelopen weekend, op de RSW waar we iedereen geowned hebben, moesten we overdag een hike lopen. En op een van de posten moesten we een proeftest doen. Waar overigens een staflid zich besloot te verleden als beer, zie profielfoto :'D. Bij die post moesten we allemaal ranzige dingen eten. Het begon met een boterham met honing, nou ok dan. Toen kregen we een boterham met.. Kattenvoer, van die prut uit blik .__. Gelukkig had ik een excuus om dat niet te hoeven doen met mijn waarschijnlijke ziekte :'D Toen kregen we levende meelwormen, daarna krekels met alles erop en eraan (Die smaakten niet eens zo vies, het was meer het idee dat je een freakin' krekel in je mond had. En ik had nog allemaal stukjes krekels tussen mijn tanden en toen was het water op :/). En als toetje.. Serieus die mensen zijn helemaal gek geworden daar: Kippenpoten. Rauwe kippenpoten. Met de nagels er aan, daar moest je maar omheen eten. En 2 mensen uit mijn patrouille deden het nog ook O.O
    Zou jij ooit in je leven kippenpoten eten, al was het om iets te bereiken wat belangrijk voor je is? (En wat wij lekker toch hebben bereikt, ghehehe)

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 17:25 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oh, maar met zulke kippenpoten ben ik wel bekend. Die at ik al vanaf m'n tiende in de Filippijnen. De reden dat ze hier niet verkocht worden is omdat ze waarschijnlijk verboden zijn.
    Maar goed gekruid zijn ze heerlijk. Ik hoop dat ik er met mijn 18e verjaardag die ik daar vier weer aan kan komen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Oh, maar met zulke kippenpoten ben ik wel bekend. Die at ik al vanaf m'n tiende in de Filippijnen. De reden dat ze hier niet verkocht worden is omdat ze waarschijnlijk verboden zijn.
    Maar goed gekruid zijn ze heerlijk. Ik hoop dat ik er met mijn 18e verjaardag die ik daar vier weer aan kan komen :]

    ._____________________________.
    Maar die dingen hebben.. Nagels O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee nooit van mijn leven eet ik dat. Niets van dat alles trouwens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gatver, nee ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vlees, bring it on :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee.

    Omg het lijkt wel 'Fear Factor' XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.