• Waarom heb jij voor jouw usernaam gekozen?

    Ik koos voor Elphaba omdat ze een personage is uit een erg interessant boek en een supergave musical =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omdat ik Eloquently leuk vond klinken ~ al wil ik Conspiracy terug :3

    eerst had ik littlelola:
    little: ik ben klein. ;$
    lola: bijnaam.
    nu megabarbie, omdat wij een van onze docenten zo noemen, zij loopt altijd als een wannabee door de gangen enzo van: kijk mij nou, ik ben het.
    hahaha.


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Omdat ik Papillon een mooi woord vind (=


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Omdat ik altijd iets neem dat toevallig mijn pad kruist en deze keer was dat Artemis.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Juneau omdat het een mooi nummer van Funeral For A Friend is, ik het mooi vind klinken en ik zo mijn identiteit verborgen kan houden.

    Twilight heeft overigens niets met mijn naam te maken, toen ik deze naam koos kende ik Twilight nog niet. (:

    Omdat ik een Zuko verslaafde ben =3

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 21:03 ]

    Omdat ik Teddybearrr vet cute vind, alleen Teddybear en Teddybearr waren al bezet, ghaha.


    we are radio hysteria

    Ik ben Duo omdat Eline en ik samen Duo Penotti zijn :Y)

    liedje van Only Seven Left heet zo :)


    Nvt

    Het zit in het liedje Ready, Able van Grizzly Bear + ik vind de betekenis leuk :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Marihuana omdat ik het gewoon een vetkoele naam vind (: En ik hou van spacecake haha ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omdat ik het een mooi woord vind.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zaitsev is de achternaam van een sluipschutter in het Rode Leger tijdens de slag om Stalingrad. Verklaart meteen mijn liefde voor de film Enemy At The Gates.

    Behalve dat vind ik Zaitsev gewoon een gave naam
    :Y)

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 19:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lucylot is een samenvoegsel van Lucy en Charlotte. Beide namen betekenen heel veel voor mij.


    I'm not your princess

    Juneau schreef:
    Juneau omdat het een mooi nummer van Funeral For A Friend is, ik het mooi vind klinken en ik zo mijn identiteit verborgen kan houden.

    Twilight heeft overigens niets met mijn naam te maken, toen ik deze naam koos kende ik Twilight nog niet. (:
    Juneau heeft toch over het algemeen niks met Twilight te maken? :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.