• Waarom heb jij voor jouw usernaam gekozen?

    Ik koos voor Elphaba omdat ze een personage is uit een erg interessant boek en een supergave musical =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik koos voor Thingies omdat het gewoon een vet sexy woord is ;D
    Ik ben wel nog bezig te bedenken hoe ik dit woord ooit ontdekt heb, maar ik ben er tevreden mee zo (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb L0VEDRUNK gekozen omdat het een heel leuk nummer van Anouk is, en ik zelf op het moment ook erg 'lovedrunk' ben. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Joker omdat het gewoon een geweldig bedacht karakter is uit The Dark Knight.
    Daarbij vergelijken sommige van hier me ook met Joker D:


    I live for the applause, you will die for it.

    2Krull4U omdat ik altijd iets met Krull doe en iemand bedacht die voor me, ik ben te krull voor jou, dat is best wel een ego naam terwijl ik helemaal niet zo ego ben.. dus dat vond ik leuk.

    Ik koos Cacharel omdat ik dat luchtje ''Scarlett'' heerlijk vindt.

    Caithlyn

    omdat lange, mooi geschreven namen me aanspreken =D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik koos voor Desolate omdat het een mooi woord is met een prachtige betekenis. Het is iets als 'verdwijnen'.


    everything, in time

    GerardWay

    Tja, Gewoon omdat hij geweldig is:Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mannequin, omdat... er niks anders was

    Ik vond hem bij mijn plaatje passen =/
    En Assassin omdat ik Assassins vet vind, en Assassins Creed is een vet spel.


    Your make-up is terrible

    Ik koos 'Amante' samen met mijn bf op reis. Hij betekent minaar, geliefde in het Portugees en dat vind ik best wel mooi :3


    Never run out of reasons to smile...

    Omdat Trekvlekken de nieuwe rage worden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    TeddyMurder schreef:
    Ik vond hem bij mijn plaatje passen =/
    En Assassin omdat ik Assassins vet vind, en Assassins Creed is een vet spel.
    Vieze poepchinees, die nickname wou ik vroeger nog pakken en TOEN HAD JIJ M AL. (Assassin)
    8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Rosario komt uit de anime Rosario + Vampire. De Rosario zorgt ervoor dat een meisjes Vampierskant verdwijnt als ze hem draagt. Ze krijgt dan een typishe menselijke persoonlijkheid. Dat was nodig, omdat Moka naar een mensenschool moest. Later gaat ze dan naar een monsterschool waar ze dus thuis hoort en uiteindelijk houd ze hem aan.
    Ik vond dat wel een leuke naam, omdat ze zo kan switchen tussen haar persoonlijkheden en dat spreekt me aan.

    Rosario betekend paternoster in het Spaans.(?denk ik?) Maar uiteindelijk ben ik niet gelovig, of zo. ^^


    Let the Night embrace you

    Omdat ik Prodigy gewoon een heel erg mooi en origineel woord vind. :3