• Edward heeft scharen als handen
    Cineast Tim Burton bedacht de figuur Edward Scissorhands als kind. In 1990 kon hij er een film omheen bouwen. Het werd een stijlvol, zij het afstandelijk sprookje, dat elementen van luchtige humor en klassieke horror bevat. De film werd zeer populair vanwege de geliefde boodschap dat excentriciteit getolereerd dient te worden.

    Maffe geleerde
    En excentriek is Edward (Johnny Depp). Hij is gecreëerd door een maffe doch vriendelijke geleerde, die helaas overleed voordat hij de als tijdelijk bedoelde lange metalen scharen aan het einde van Edwards armen kon vervangen door mensenhanden. Edward leeft teruggetrokken in een gotisch kasteel, totdat een montere dame (Dianne Wiest) van het dorpje ernaast hem op komt halen voor theekransjes.


    Vanavond om 20.30 op RTL8.
    Iemand die gaat kijken?
    (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh, ik heb die zovaak gezien =3 Echt een prachtfilm, zeker een aanrader als je hem nog niet gezien hebt.
    Ik ga hem zelf niet weer zien, maar vergeet je zakdoek niet voor het einde.


    Your make-up is terrible

    Ik woon in België, en ik heb hem toch al op dvd (: dus ik denk niet dat ik ga kijken (:


    Just a simple "I love you" (:

    Ik heb 'm nog niet zo heel vaak gezien, maar ik vond 't best een domme film eigenlijk :3 En het is een Nederlandse zender? Dan kijk ik niet :')

    TeddyMurder schreef:
    Oh, ik heb die zovaak gezien =3 Echt een prachtfilm, zeker een aanrader als je hem nog niet gezien hebt.
    Ik ga hem zelf niet weer zien, maar vergeet je zakdoek niet voor het einde.


    Ik had hem een tijdje terug gezien,
    echt zielig!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Daar moest ik altijd bij huilen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ga hem vanavond kijken.


    the plastic made dreams

    TeddyMurder schreef:
    Oh, ik heb die zovaak gezien =3 Echt een prachtfilm, zeker een aanrader als je hem nog niet gezien hebt.
    Ik ga hem zelf niet weer zien, maar vergeet je zakdoek niet voor het einde.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb hem een paar weken nog gezien. Ik moet altijd janken op het einde man! ;P


    Caution first, always.

    Me :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TeddyMurder schreef:
    Oh, ik heb die zovaak gezien =3 Echt een prachtfilm, zeker een aanrader als je hem nog niet gezien hebt.
    Ik ga hem zelf niet weer zien, maar vergeet je zakdoek niet voor het einde.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ik ik!

    Want daar is hij zo goed en zo lief en ZO knuffelbaar! (H)

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2010 - 20:00 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Oeh, die ga ik kijken.
    Let op, dalijk ben ik het toch vergeten te kijken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga hem kijken :'D
    ik heb hem nog 0x gezien Ö
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik wil hem best kijken. Maar mijn ouders willen hem niet kijken. En alleen kijken naar die film, vinden me ouders niet goed. Ik moet 's avonds altijd beneden op de bank zitten en kijken naar hetgeen wat me ouders graag zien.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik ga hem misschien kijken. Ik denk van wel, en dan houd ik mijn economiespullen er gewoon bij :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.