• Ik had een topic een keer gemaakt afgelopen week -deze zin klopt niet- dat ik een zeilboot had gekregen, van 4,70 meter lang.
    Kom ik vandaag bij mijn watersportvereniging waar ik zeil, ski, wakeboard, surf etc. waar ik een vakantiehuisje heb staan. Onze boot staat al in de haven, en een man van daar zei toen we langsliepen: 'Mooi bootje. Ik heb daar vroeger wedstrijd in gevaren. Ik had ook eens in de Brielse Maas dat ik met die boot over de kop ging.'
    Whuuuuuuuut. Dacht ik. Dat vond ik eng, haha. Hij zei dta het kwam door een grote golf van een andere boot enzo. EN hij zei dat die boot heel erg snel ging, sneller dan ik gewend ben.
    En nu durf ik bijna niet op dat ding te zeilen, haha.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    gewoon doen. Ik lig vaker om dan rechtop als ik alleen vaar. En ik ben weleens omgeslagen met een geuzenvalk, dat was best eng.


    Alis volat propriis

    Zeker dat het geen geintje was?

    21Guns schreef:
    Zeker dat het geen geintje was?

    Heel zeker, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nog nooit gezeild xd
    maar het lijkt me wel leuk :')
    vooral surfen zou ik eens willen doen, lijkt me echt awesome :Y)


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    gewoon gaan doen een keer :Y)

    Haha xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Gewoon doen :Y)
    Anders, is het ook zonde en kom je nooit over je angsten heen :3

    Doen (cool)
    Anders wil ik wel met je mee :X


    You can agree with me or you can be wrong

    Wahah, vertrouw niet wat ze zeggen. Misschien probeert hij jullie bang te maken om die boot te krijgen? -Jaloers?- Kan ik ook wel zeggen, 'Ja ik ben mijn vriendin kwijtgeraakt door die boot van jullie' Jah, lijkt me logisch XD, het is denk ik gewoon een leugen(krul)

    ZUK0 schreef:
    Wahah, vertrouw niet wat ze zeggen. Misschien probeert hij jullie bang te maken om die boot te krijgen? -Jaloers?- Kan ik ook wel zeggen, 'Ja ik ben mijn vriendin kwijtgeraakt door die boot van jullie' Jah, lijkt me logisch XD, het is denk ik gewoon een leugen(krul)

    Nee, het is geen leugen, haha. Maar ik doe het wel gewoon.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nog nooit gezeilt. Maar ik zou het denk ik wel gewoon gaan zeilen. Als ik het zou kunnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.