• Ja, wij keken net paranormal activity, want er zijn heir vriendinnen aan het slapen. Maar we waren op het einde zo bang dat niemand van ons keek. Nou ja, eentje dan; maar duidelijke omschrijving. VRAAG: Wát gebeurde er precies én wat houd het 'alternative ending' precies in? Want als dat zeg maar een 'goed' einde is, willen we die ook gaan kijken.
    En nu, snel Brüno opstarten om weer te gaan lachen. (krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    Paranormal activity heb ik nog niet gezien :'D
    Maar Brüno wel, en daar heb ik een trauma van, lol :')


    Let's do this poo

    Alsjeblieft.. we willen nog slapen vannacht ;(


    it's so empty living behind these castle walls

    lol ik vond net zo'n website waar zo'n spoiler op staat, maar ik ben serieus te bang om het te lezen 8D [tja Paranormal Activity is eng ):]
    zoek gewoon op google naar "Paranormal Activity spoiler" en dan lees je hoe het afloopt enzo :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik vind het zo'n saaie, lame, tijdsverspillende film. (cat)

    Prodigy schreef:
    Ik vind het zo'n saaie, lame, tijdsverspillende film. (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Ze vermoorde haar eigen man toen die haar wou helpen en uiteindelijk vermoorde de politie haar. En toen was ie afgelopen. (cat)
    Maar er waren er inderdaad meer.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 12:34 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er zijn drie verschillende einde's dus welke moet je weten? (': haha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    1ste einde: Ze vermoorde haar eigen man, ging terug voor de camera zitten en toen kwam de politie.

    2de einde: Ze komt naar de camera gelopen, lacht en snijd haar keel over.

    3de einde: Ze komt naar de camera gelope, lacht en trekt dan veranderd haar gezicht zo in een eng horror ding. Geen idee hoe het noemt en ik kan het niet anders uitleggen. (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Het eindigt zo: de mevrouw staat dus uren voor haar bed en gaat dan naar beneden, ze begint te kressen en de naam van haar vriend te roepen. Haar vriend word wakker en spurt naar beneden, dan hoor je iemand te trap oplopen en vliegt haar vriend tegen de camera. Ze komt ook naar de camera, ruikt aan haar vriend en trekt een raar gezicht voor de camera. Dat is het einde. Dan komen er nog zinnen in beeld, waarin stond dat de politie hem na enkele dagen dood vond en zij spoorloos is.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 12:49 ]


    -

    Prodigy schreef:
    Ik vind het zo'n saaie, lame, tijdsverspillende film. (cat)

    Paranormal activity is teleurstellend!
    Er zijn 3 eindes en het is totaal niet eng!
    Er is een einde dat die vrouw die meneer naar die camera smijt, een einde dat de politie komt en nog iets..


    Get outta my head!

    Aan de mensen die het een enge film vonden; wij lagen om 2 uur snachts op matrassen in mijn woonkamer terwijl alle lichten uit waren. Ik heb een grote televisie dus dat maakt het gewoon eng ;o
    Vanmiddag hebben we de eindes nog eens bekeken toen het licht was en toen dachten we; uh? hahahaah.


    it's so empty living behind these castle walls