• Doraaa BilLHisBitCh-THxSunshine EvaGOBLIN SceneKid xBreakAwayx Billneukerx3 RockStar23



    Verlaat deze topic als je naam hierboven niet vermeld staat, dankjewel.x]
    Allerliefste mensen, Madena (xBreakAwayx) hier. Ja, ik heb een nieuw topic gestart, want ik wil wat weten.x’D In ons verhaal komt Tokio Hotel voor, neem ik aan. Alleen wat wordt de rode draad van het verhaal ensow ?x’D
    En we moeten ook weten wie welke deel gaat maken enzo. Want ik zeg zelf eerlijk: Doraaa doet heel veel. Maar zij kan natuurlijk niet alle quizzen enzo maken. Dus we moeten ook een indeling hebben wie welk deel gaat maken enzo.x]
    Toedelooeee~




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Toevoeging)

    (...)

    Ik bedoel het niet zoo..
    Jullie zeggen dat ik veel te veel doe.. Maar het enige wat ik heb gedaan is gewoon maar allemaal rollen bij een gezocht, allemaal schijvers en de proloog gemaakt enzoo. Als je wilt wil ik ze ook verwijderen, hoor -_-"
    Jullie kunnen dan gerust nu de leuke dingen doen..
    Het was gewoon veel beter geweest moest ik hel gewoon op mijn eentje hebben gemaakt, maar dat is nu niet zo, en daar kan niemand iets aan veranderen! pech voor mij dus..
    Daarom dat ik er mee stop!
    Kunnen jullie lekker voortdoen, terwijl ik al het werk heb gedaan -_-"
    Niet dat het zo veel is.. Maar dan moet je ook niet zo dom gaan reageren..
    Toen THxSunshine zei dat ze eruit ging, zei iedereen van; "Oh nee! dat mag niet! Blijf erin.."
    Zij had zelfs nog Niets gedaan..
    Leuke vrienden zijn jullie! --"

    Ik had nog niets gedaan,Omdat ik geen idee had van wat ik moest doen-.-Jij doet alles lekker zelf...Jij hebt het verhaal bedacht oke..Dan kan je het toch verdelen..Er hadden regels kunnen zijn.Nu zijn we goeie vrienden Uhum.Ik heb gesmeekt om wel eens achter de computer te mogen zitten..en dat alleen voor JOUW verhaal..En nu krijg ik lekker even te horen dat je het alleen gaat doen!Nou veel plezier dan-.- Ik heb er geen problemen mee,Maar dat je vervolgens zegt dat ik niets doe gaat over de grens!


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik had nog niets gedaan,Omdat ik geen idee had van wat ik moest doen-.-Jij doet alles lekker zelf...Jij hebt het verhaal bedacht oke..Dan kan je het toch verdelen..Er hadden regels kunnen zijn.Nu zijn we goeie vrienden Uhum.Ik heb gesmeekt om wel eens achter de computer te mogen zitten..en dat alleen voor JOUW verhaal..En nu krijg ik lekker even te horen dat je het alleen gaat doen!Nou veel plezier dan-.- Ik heb er geen problemen mee,Maar dat je vervolgens zegt dat ik niets doe gaat over de grens!



    HOEVEEL KEER MOET IK HET NOG ZEGGEN?!! :O
    Doen jullie het lekker zelf!!
    IK STOP !!!

    (...)


    HOEVEEL KEER MOET IK HET NOG ZEGGEN?!! :O
    Doen jullie het lekker zelf!!
    IK STOP !!!

    Dan stop je toch!Zou me wat weze johh-.-Ik ben blij dat je stopt,Met zo iemand als jij zou ik toch niet samenwillen werken,Ik ben al fking chaggie en dan kom jij ook nog eens aanzetten..-.-Damn


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Dan stop je toch!Zou me wat weze johh-.-Ik ben blij dat je stopt,Met zo iemand als jij zou ik toch niet samenwillen werken,Ik ben al fking chaggie en dan kom jij ook nog eens aanzetten..-.-Damn


    Leuk..
    Waarom deed je dan eigenlijk ooit mee?..
    En je bent niet de enige die iets over heeft voor zijn computer.. Mijn papa zit nu in Japan, doordat die ene keer per see op quizlet.nl moest gaan afspreken voor onze serie..
    Mjaa, wat kan jou dat schelen. Ik zal me nu niet meer zo Computer-Verslavend gedragen..
    Proficiat, je hebt m'n hele leven verandert ;)

    (...)

    Leuk..
    Waarom deed je dan eigenlijk ooit mee?..
    En je bent niet de enige die iets over heeft voor zijn computer.. Mijn papa zit nu in Japan, doordat die ene keer per see op quizlet.nl moest gaan afspreken voor onze serie..
    Mjaa, wat kan jou dat schelen. Ik zal me nu niet meer zo Computer-Verslavend gedragen..
    Proficiat, je hebt m'n hele leven verandert ;)

    Waarom ik mee deed? Ik wist niet dat je zo'n verwend nest was sorry mijn fout.Wat mijn part kan je zakke door het stront-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    oke..

    (...)

    isgoed

    hoe gaan we dat doen ? gastenboek-pben -...
    of gaan we een rollen topic , dan komen de kinders altijd x]


    Btw. Hier staan alle rollen..
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=5446

    (...)
    Dan stop je toch!Zou me wat weze johh-.-Ik ben blij dat je stopt,Met zo iemand als jij zou ik toch niet samenwillen werken,Ik ben al fking chaggie en dan kom jij ook nog eens aanzetten..-.-Damn


    Weet je wat als Julie zo tekeer gaan tegen dora stap ik erook uit.
    Waarom meteen so kwaad tegen der, ik stop erook mee als dora stopt.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik ben egt pissed gewoon, Ik sta Helemaal aan de kant Van dora,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Weet je wat als Julie zo tekeer gaan tegen dora stap ik erook uit.
    Waarom meteen so kwaad tegen der, ik stop erook mee als dora stopt.

    Ging het nog door dan?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ben egt pissed gewoon, Ik sta Helemaal aan de kant Van dora,

    Je Doet maar, Ik voel me niet gekwetst x)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Je Doet maar, Ik voel me niet gekwetst x)


    Goh wat een Intresse zeg, weet je Dora heeft dit allemaal Bedacht en tog doen Jullie zo, Ik ben Blij dat ik eruit ben geen zorgen meer aan me Kop!!!, Congrantulations You lost two teamsplayers(yeah)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Goh wat een Intresse zeg, weet je Dora heeft dit allemaal Bedacht en tog doen Jullie zo, Ik ben Blij dat ik eruit ben geen zorgen meer aan me Kop!!!, Congrantulations You lost two teamsplayers(yeah)

    Hahaah Grapjas,Het zijn er drie want ik deed toch al niet meer mee:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Omg, stop aub o_O


    I recycle my thoughts.

    Ik sta aan de kant van iemand, en mijn reactie van: Je doet maar, was niet negatief of beledigend bedoelt? Ik vind het best als Dora in haar eentje verder wilt gaan. Ik bedoel, mij maakt het niets uit?
    En nu niet gaan ruziën aub. Het ging toch goed?


    I recycle my thoughts.