• Doraaa BilLHisBitCh-THxSunshine EvaGOBLIN SceneKid xBreakAwayx Billneukerx3 RockStar23



    Verlaat deze topic als je naam hierboven niet vermeld staat, dankjewel.x]
    Allerliefste mensen, Madena (xBreakAwayx) hier. Ja, ik heb een nieuw topic gestart, want ik wil wat weten.x’D In ons verhaal komt Tokio Hotel voor, neem ik aan. Alleen wat wordt de rode draad van het verhaal ensow ?x’D
    En we moeten ook weten wie welke deel gaat maken enzo. Want ik zeg zelf eerlijk: Doraaa doet heel veel. Maar zij kan natuurlijk niet alle quizzen enzo maken. Dus we moeten ook een indeling hebben wie welk deel gaat maken enzo.x]
    Toedelooeee~




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Toevoeging)

    iemand ?

    Hm, ik wil best wel beginnen met nummer 1? Ik heb al wat inspiratie ^^.
    Ik neem aan dat iedereen vanuit zijn eigen pov. schrijft? Lijkt me wel logisch trouwens xD


    I recycle my thoughts.

    Hm, ik wil best wel beginnen met nummer 1? Ik heb al wat inspiratie ^^.
    Ik neem aan dat iedereen vanuit zijn eigen pov. schrijft? Lijkt me wel logisch trouwens xD


    idd , ik zit ook vol insp!
    alleen ja , als iemand gaat beginnen schrijven over dat en dan iemand over totaal iets anders zitten we er wel mee xD , we moeten ook nog bespreken wat het egheim is en zoo xD

    Hoooooooi. :'D

    ZHooooooooooooooooi =D

    (...)

    idd , ik zit ook vol insp!
    alleen ja , als iemand gaat beginnen schrijven over dat en dan iemand over totaal iets anders zitten we er wel mee xD , we moeten ook nog bespreken wat het egheim is en zoo xD

    Oeh, bedoel je, Eva's geheim _O_
    Mahahha,
    xoxo, Eva

    Meiden ik heb slecht nieuws..
    Toen ik het idee had gevonden van deze serie had ik er echt veel zin in om hem te maken, samen met allemaal anderen.. Maar ik wil nu niet truttug doen.. :$Maar ik denk dat ik hem beter alleen ofzo had gemaakt.. Ik heb er nu heel veel stres van, en ik vind het zelf niet meer leuk om te maken..
    En ik heb ook al gelezen dat jullie vinden dat ik veel te veel doe enzoo, wat ik ook normaal vindt omdat ik het heb gevonden.. Maar maakt niet uit.
    Nog veel plezier ermee ^^

    Meiden ik heb slecht nieuws..
    Toen ik het idee had gevonden van deze serie had ik er echt veel zin in om hem te maken, samen met allemaal anderen.. Maar ik wil nu niet truttug doen.. :$Maar ik denk dat ik hem beter alleen ofzo had gemaakt.. Ik heb er nu heel veel stres van, en ik vind het zelf niet meer leuk om te maken..
    En ik heb ook al gelezen dat jullie vinden dat ik veel te veel doe enzoo, wat ik ook normaal vindt omdat ik het heb gevonden.. Maar maakt niet uit.
    Nog veel plezier ermee ^^


    oww , ok

    hiiluuuwwww

    eehh....
    Waar prate njullie nou over x'D?


    don't Worry...Be gay.

    Meiden ik heb slecht nieuws..
    Toen ik het idee had gevonden van deze serie had ik er echt veel zin in om hem te maken, samen met allemaal anderen.. Maar ik wil nu niet truttug doen.. :$Maar ik denk dat ik hem beter alleen ofzo had gemaakt.. Ik heb er nu heel veel stres van, en ik vind het zelf niet meer leuk om te maken..
    En ik heb ook al gelezen dat jullie vinden dat ik veel te veel doe enzoo, wat ik ook normaal vindt omdat ik het heb gevonden.. Maar maakt niet uit.
    Nog veel plezier ermee ^^


    Oh, je maakt hem maar verder alleen hoor.
    Wat jij wil :')


    I recycle my thoughts.

    Bwhaa wat jij wil..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Als je hem verder alleen maken wilt: Ga je gang ofzo .:'x


    ok

    en ik vind dat jullie allemaal 6sept naar de geweldige meeting komen in rdam :'D

    Als je hem verder alleen maken wilt: Ga je gang ofzo .:'x


    Ik bedoel het niet zoo..
    Jullie zeggen dat ik veel te veel doe.. Maar het enige wat ik heb gedaan is gewoon maar allemaal rollen bij een gezocht, allemaal schijvers en de proloog gemaakt enzoo. Als je wilt wil ik ze ook verwijderen, hoor -_-"
    Jullie kunnen dan gerust nu de leuke dingen doen..
    Het was gewoon veel beter geweest moest ik hel gewoon op mijn eentje hebben gemaakt, maar dat is nu niet zo, en daar kan niemand iets aan veranderen! pech voor mij dus..
    Daarom dat ik er mee stop!
    Kunnen jullie lekker voortdoen, terwijl ik al het werk heb gedaan -_-"
    Niet dat het zo veel is.. Maar dan moet je ook niet zo dom gaan reageren..
    Toen THxSunshine zei dat ze eruit ging, zei iedereen van; "Oh nee! dat mag niet! Blijf erin.."
    Zij had zelfs nog Niets gedaan..
    Leuke vrienden zijn jullie! --"