• Bonjour :3
    Een vriendin van me, Britt/Entrustment wil een story beginnen, maar ze heeft geen idee :3 Ik help haar al mee denken, maar vermits ik nogal leeghoofdig ben zal er bij mij ook niet echt iets uitkomen.
    Daarmee vraag ik de geniale breinen van Quizzol om even mee te denken.
    Britt en ik zullen je dankbaar zijn ^^

    Ik ben te lui. (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Laat ik nou precies hetzelfde probleem hebben als jij op dit moment. (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ferb schreef:
    Ik ben te lui. (cat)

    En jij gaat proberen, luiwammes
    jk :3

    Hmm, heeft ze anders al een idee van wat voor beroemdheid het moet zijn? ;o


    *~* Proud Luxury *~*

    Welk genre?


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Welk genre?

    't moet (denk ik) een love story worden :3

    Schrijf over een banaan die verliefd word op een appel. (cat)
    Nah, just kidding, ik zou het niet weten -sorry-


    None but ourselves can free our minds.

    Ferb schreef:
    Ik ben te lui. (cat)

    Over een meisje die gaat met haar ouders gedwongen naar een stadje van de vroegere tijd, bijvoorbeeld het jaar 1800 ofzo. En dan opeens kreeg ze de kriebels en kwam een meisje aan die nogal freakie was, maar ze bedoelde het goed. Dat meisje die gedwongen werd om mee te gaan ging een huisje in en liep langs een oude kappote spiegel en zag opeens een ander vrouw staan hoe zij stond, ze keek ff weg en weer terug en zag zichzelf. En toen kwam ze dat meisje weer tegen en zei dat ze visioenen kreeg sinds ze hier was vroeger. Maar ze wilde helpen en kwam dus vaker. en zo later zindsdien krijgt het gedwonge meisje telkens visioenen om die vrouw te helpen die ze zag in de spiegel, want er liep een varkensgriep rond in die tijd en die vrouw ging dood en dat meisje ging met dat ander meisje helpen om die vrouw opgraven en een rustig plek te geven ergens anders.

    Misscien hebben jullie nog andere ideeën. Ik heb een hee; verhaal hiervan geschreven ongeveer, maar anders ben ik nog uren bezig x]
    Mr ik vind het best als jullie dit willen gebruiken ^^


    Maybe part of loving is learning to let go...

    ZoeZone schreef:
    Over een meisje die gaat met haar ouders gedwongen naar een stadje van de vroegere tijd, bijvoorbeeld het jaar 1800 ofzo. En dan opeens kreeg ze de kriebels en kwam een meisje aan die nogal freakie was, maar ze bedoelde het goed. Dat meisje die gedwongen werd om mee te gaan ging een huisje in en liep langs een oude kappote spiegel en zag opeens een ander vrouw staan hoe zij stond, ze keek ff weg en weer terug en zag zichzelf. En toen kwam ze dat meisje weer tegen en zei dat ze visioenen kreeg sinds ze hier was vroeger. Maar ze wilde helpen en kwam dus vaker. en zo later zindsdien krijgt het gedwonge meisje telkens visioenen om die vrouw te helpen die ze zag in de spiegel, want er liep een varkensgriep rond in die tijd en die vrouw ging dood en dat meisje ging met dat ander meisje helpen om die vrouw opgraven en een rustig plek te geven ergens anders.

    Misscien hebben jullie nog andere ideeën. Ik heb een hee; verhaal hiervan geschreven ongeveer, maar anders ben ik nog uren bezig x]
    Mr ik vind het best als jullie dit willen gebruiken ^^


    Bedankt, maar het is niet echt wat we/zij zoekt (aa)

    Je kan doen (in de point of view van het meisje)
    Verzin een beroemdheid, verzin een naam, denk over liedjes die wel bij hem passen en zo. En dan kan je doen, dat het meisje hem niet kent, dat ze daten.. Maar op een of andere manier, moet hij steeds snel weg, of draagt hij grote zonnebrillen. Als het meisje plots rare sms'en krijgt van onbekende nummers, begint ze dingen te vermoeden. Op hun volgende date confronteert ze hem. Hij verteld alles eerlijk. Het meisje is helemaal geschokt en rent weg. Slechts een paar dagen later, staan ze in een magazine, met een foto waarop ze duidelijk ruzie maken.
    De jongen doet alles om het goed te maken. Als het opnieuw goed komt (dôh) steunt zij hem altijd en in alles wat ze doet. Daardoor haken verschillende vrienden af, en anderen komen er bij, om te profiteren. Nog een aantal ups en downs, en na een grote down, als alles terug goed is, dan stop je het verhaal :Y)
    Maar ik zou wel degelijk zelf een beroemdheid verzinnen :Y) dan is het leuker voor anderen om te lezen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 21:22 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California