• Hahahaha 8DD Ik heb me net serieus doodgelachen omdat ik foto's zag op een meisje dr Facebook waarmee ik ruzie heb/had. I don't know of ik nog ruzie me haar heb, maar whatever.
    Sinds ze in het tweede middelbaar zit vindt ze zichzelf heel wat (dat heeft ze altijd al gevonden, maar nu nog meer) Maar goed. Ik zag dus foto's van haar waar ze saffen (sigaretten) op zit te roken, waarop ze vollenbak Smirnoff zit te drinken en gerolde sigaretten zat te roken.
    Ja haha, mag ik eens lachen. Nu is ze toch groot hoor, nu ze dat allemaal doet.
    Tuurlijk, ik kam haar enkele dagen geleden tegen met een sigaret, nam ze een trekje en begon ze te hoesten. Dan doen alsof ze niet aan het hoesten was.
    Lol, ik vind haar zielig maar echt grappig. Haar ouders moesten het eens weten. Hmm, mijn ouders kennen haar ouders heel goed ... >;D

    dat moest ik even melden :3

    Entrustment schreef:
    (...)
    "waarop ze vollenbak Smirnoff zit te drinken en gerolde sigaretten zat te roken"

    Daar. (cat)

    Ik dacht dat je een merk bedoelde :')
    Maar oh zo dus (nerd)

    Ik haat zo'n mensen .__.

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 19:34 ]

    Lagoon schreef:
    Haha, kansloos :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Zulke mensen zijn echt zielig (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    volgens mij weet ze zelf niet eens hoe hilarisch ze is.xD


    the plastic made dreams

    Ugh ik ken ook zo'n meisje waar ik vroeger een beetje mee bevriend was, en toen hoorden we van mensen dat ze hele tijd zit van 'oh, ik heb zin in een sigaret blablabla' en toen hoorden we van een vriendin van ons dat ze eens met haar naar buiten was gegaan en toen ging ze 'roken' maar het zag er niet uit en ze kon dat ding niet aansteken omg, ik moest al lachen toen ik het hoorde :')
    Maar het is zo grappig want ze gaat met mensen om, maar die mogen haar helemaal niet. En zo'n jongen komt de hele tijd naar mij en een vriendin toe om te zeggen wat voor domme dingen ze doet.
    En ik heb geen medelijden met haar door de dingen die ze ons heeft geflikt :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Frostbite schreef:
    Ugh ik ken ook zo'n meisje waar ik vroeger een beetje mee bevriend was, en toen hoorden we van mensen dat ze hele tijd zit van 'oh, ik heb zin in een sigaret blablabla' en toen hoorden we van een vriendin van ons dat ze eens met haar naar buiten was gegaan en toen ging ze 'roken' maar het zag er niet uit en ze kon dat ding niet aansteken omg, ik moest al lachen toen ik het hoorde :')
    Maar het is zo grappig want ze gaat met mensen om, maar die mogen haar helemaal niet. En zo'n jongen komt de hele tijd naar mij en een vriendin toe om te zeggen wat voor domme dingen ze doet.
    En ik heb geen medelijden met haar door de dingen die ze ons heeft geflikt :')

    Hahaha dikke fail :3 Maar dat meisje waar ik het over heb was ook een soort vriendin van me :} dat ze stikt in der sigaretten ja :Y)
    btw
    mag ik je even lastigvallen via de pb? ;x

    Eloquently schreef:
    (...)
    Hahaha dikke fail :3 Maar dat meisje waar ik het over heb was ook een soort vriendin van me :} dat ze stikt in der sigaretten ja :Y)
    btw
    mag ik je even lastigvallen via de pb? ;x


    hahah inderdaad. omg laatst zei die jongen dat haar schilderij was gevallen, en toen wanneer ze hem weer terug ging ophangen was die gescheurd. En al die mensen die bij haar waren moesten lachen :')
    maarja, en mag wel, alleen ben ik zometeen weer weg ;~; maar dan lees ik hem later, als dat goed is ? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahahahaha XD
    Dat soort mensen zijn echt hilarisch xD