• Waarschuwing; zeiktopic.

    Ik zit op musicalles, op de grootste amateur groep van Zoetermeer.
    Het was altijd echt super leuk en zo, deels omdat ik leuke rollen had en zo (sommige klein, maar vaak des te leuker) en gewoon leuke mensen waar ik me omging.
    De eindpresentatie die wij nu gaan doen heet Ronja de Roversdochter. Had er nog nooit iets van gehoord, maar goed.
    Einpresentaties worden altijd gedaan door de groepen 1, 2 en 3. Al die presentaties zijn ook apart.
    Maar opeens hadden ze het geniale (lees: domme) idee om groep 1 en 2 SAMEN een eindpresentatie te laten doen. Had ik al meteen geen zin in; groep drie krijgt alle grote rollen, en de rest moet het maar doen met 2 zinnen, zeg maar.
    Uiteindelijk blijkt dus ook dat het zo wordt; ik heb drie zinnen, en ik kom alleen voor in scene 2 van 19 scenes. Godverdomme.
    Ik dans in één dans mee, verder zing ik niet of wat dan ook. Ik vind dit toch zo ongelooflijk kut.
    Elke les op zaterdag van 10 tot half 1 is gewoon saai. Het enige wat ik doe is 2 en een half uur aan de kant zitten, omdat ik toch nergens aan meedoe. Daar word ik zo ongelooflijk pissig om.
    Ik heb nu gewoon totaal geen motivatie meer om mee te doen, omdat ik toch maar 5 minuten op het podium sta van een anderhalf uur stuk. Ze zullen me toch niet missen als ik ermee stop.
    Man, wat ben ik nu pissed.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is wel lullig ja ö

    Praat er anders eens met je leraar over?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kop op Shireen. Misschien is dit maar voor 1 keer zo en ze zullen je echt wel missen als je weg gaat. Ik geloof echt dat je veel in je mars hebt als musicalster. Elke actrice moet ergens beneden beginnen. Denk je dat een bekende actrice meteen een hoofdrol had? Nee. Jouw tijd komt dus nog wel. (flower)

    Dit is niet leuk, maar bij het volgende stuk mag je misschien veel meer zeggen, zingen en dansen. (:

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 13:36 ]


    Only losers can act the way you do

    Lagoon schreef:
    Dat is wel lullig ja ö

    Praat er anders eens met je leraar over?

    Heb ik al gedaan. Ik zei: 'Mevrouw, ik vind dit echt niet leuk zo. Misschien heb ik wel helemaal geen zin meer om mee te doen.'
    Zegt zij: 'Ja sorry, kan ik ook niets aan doen.' Blablabla. Ja dag, fuck it.

    @Emilie
    Ik stond ook zeg maar al bovenaan, in groep 2 zeg maar. Maar nu ben ik gewoon helemaal gezakt. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is dus precies de reden waarom ik ook met toneel ben gestopt ^^'


    Life is hard and then we die

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Heb ik al gedaan. Ik zei: 'Mevrouw, ik vind dit echt niet leuk zo. Misschien heb ik wel helemaal geen zin meer om mee te doen.'
    Zegt zij: 'Ja sorry, kan ik ook niets aan doen.' Blablabla. Ja dag, fuck it.

    @Emilie
    Ik stond ook zeg maar al bovenaan, in groep 2 zeg maar. Maar nu ben ik gewoon helemaal gezakt. :/
    Oh, nu begrijp ik het veel beter. Je kunt stoppen als je er echt genoeg van hebt, maar als je hart bij die hobby ligt, moet je er toch eens een paar keer over nadenken. Ik ben gestopt met de muziekschool omdat ik het heel stom vond, maar nu heb ik er super veel spijt van.

    Wanneer ga je naar groep 3? =/


    Only losers can act the way you do

    Renaissence schreef:
    (...)Oh, nu begrijp ik het veel beter. Je kunt stoppen als je er echt genoeg van hebt, maar als je hart bij die hobby ligt, moet je er toch eens een paar keer over nadenken. Ik ben gestopt met de muziekschool omdat ik het heel stom vond, maar nu heb ik er super veel spijt van.

    Wanneer ga je naar groep 3? =/

    Ik weet, ik ga er misschien wel spijt van krijgen als ik er nu mee stop, maar ja.. Zo is het gewoon niet leuk.
    Na deze presentatie ga ik naar groep drie. Maar weetje, als ik nu al in groep 2 onderaan sta met hun erbij, wordt het vast niet beter in groep 3. Ach ja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?