• ja, mijn zusje geeft dus blijkbaar dit weekend haar feestje. Komen er dus 6 of 7 van die mini kindertjes, met hun grote monden bij ons thuis. Blijven ze ook nog slapen, want het is een 'slaapfeestje' en nu zal je denken waarom heb ik er dan mee te maken?
    nou dat zal ik even haarfijn uitleggen,
    ik moet helpen want anders hebben mijn ouders te veel te doen en dat is zielig.
    dus moeten wij (mijn broer, ik en mijn andere zusje) meehelpen ;'D
    en nu komt nog iets leukers,
    2 van die kinders hebben ruzie enzo, en dus moeten wij zorgen dat het wel nog leuk blijft.
    dan komt er ook nog bij, dat ik een slaapprobleem heb en dat ik slaap hard nodig heb, en als al die kinders hier rond zwerven, dan gaat slapen goed lukken :'D -Not-

    joepie ik heb er zin in -kuch-

    Je moet er eentje opsluiten in de wc. Dat had ik ook op mijn slaapfeestje toen ik 9 werd. We kwamen er pas na 10 minuten achter dat er boven nog een op de wc zat.. Alleen was dat per ongeluk.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Je moet er eentje opsluiten in de wc. Dat had ik ook op mijn slaapfeestje toen ik 9 werd. We kwamen er pas na 10 minuten achter dat er boven nog een op de wc zat.. Alleen was dat per ongeluk.

    ahhahaahhahhahhahahahah
    -ligt dubbel van het lachen-
    ja zal ik doen :Y)
    goede tip (nerd)

    o.o suc6 dan :'D
    Anders mag je wel bij mij slapen (nerd)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Doe slaapmiddel in hun drankjes en dan heb jij rust (duivel)

    Nee, uhm, oordopjes indoen, en hopen dat ze stil zijn :')

    ik neem nu al je aanbod aan, penotti ;3
    alles beter dan bij die kleine kindertjes zitten ;3
    ik kom morgen zo snel als ik kan, oke? x'D (nerd)

    Diffuse schreef:
    Doe slaapmiddel in hun drankjes en dan heb jij rust (duivel)

    Nee, uhm, oordopjes indoen, en hopen dat ze stil zijn :')

    of gewoon de chagrijnige zus spelen die heel eng is (A)


    hahaha :'D

    Duo schreef:
    ik neem nu al je aanbod aan, penotti ;3
    alles beter dan bij die kleine kindertjes zitten ;3
    ik kom morgen zo snel als ik kan, oke? x'D (nerd)

    Okeeee [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Duo schreef:
    (...)
    of gewoon de chagrijnige zus spelen die heel eng is (A)


    hahaha :'D

    Zet een eng masker of iets op en laat hun heeel erg schrikken [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    @ Eline <3.
    haha, nee
    die kinderen kijken nu tegen mij aan als 'de-zus-die-heel-ver-reist-en-heel-goed-kan-dansen-want-ze-doet-de-vooropleiding dans' naja, in ieder geval,
    ik zal dat beeld wel eens veranderen (A)
    -evil lach-

    Duo schreef:
    @ Eline <3.
    haha, nee
    die kinderen kijken nu tegen mij aan als 'de-zus-die-heel-ver-reist-en-heel-goed-kan-dansen-want-ze-doet-de-vooropleiding dans' naja, in ieder geval,
    ik zal dat beeld wel eens veranderen (A)
    -evil lach-

    Muwhahahaha(duivel)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hahaha, mijn zusje hield ook van die feestjes. En die kinderen kwamen telkens naar mij en mijn -3kwartieroudere- zus toe, dus wij reageerde niet. We negeerde ze gewoon, tótdat mijn zus naar boven liep en ik van mijn moeder moest helpen. --"
    MWUAHAHA. Oke, punt is: Ik liet ze schrikken. Toen durfde ze niet meer bij mij in de buurt te komen, ze vinden me gothic ofzo? WTF? -_-" Nou ja.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bah dat is vervelend ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat hebben wij niet xD Vind het al erg als mijn zusje een vriendin bij zich heeft. Dan moet ze stoer doen tegenover dr vriendin. >.<

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 14:26 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Jeej,geweldig, heb medelijde met je. En die volgende ochtend kei chagrijnig doen omdat je niet genoeg slaap had. Of heel vroeg gaan slapen.